// جمعه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۱

آغاز سامر گیم فست ۲۰۲۲ در ماه ژوئن با یک کنفرانس آنلاین

درحالی‌که E3 2022 کنسل شد، جف کیلی اطلاعات تازه‌ای از سامر گیم فست ۲۰۲۲ را ارائه کرده است.

جف کیلی در هر سال میلادی به ترتیب سه رویداد ویدیوگیمی را برگزار می‌کند؛ سامر گیم فست در ماه ژوئن، کنفرانس شب افتتاحیه‌ی گیمزکام در ماه اوت و مراسم گیم اواردز در ماه دسامبر. حالا براساس جدیدترین اخبار بازی می‌دانیم که سامر گیم فست سال ۲۰۲۲ هم با چند رویداد طی ماه ژوئن دنبال می‌شود و در اصل با یک کنفرانس آنلاین کلید می‌خورد. احتمالا به یاد دارید که سال گذشته پس از مدت‌ها صبر طرفدارها، تریلر گیم‌پلی بازی الدن رینگ در آخرین دقایق کنفرانس آغازکننده‌ی سامر گیم فست ۲۰۲۱ به نمایش درآمد.

پس از برگزاری مراسم افتتاحیه‌ی سامر گیم فست ۲۰۲۲ شاهد چند کنفرانس در ماه ژوئن از سوی شرکت‌های مختلف خواهیم بود؛ از جمله برنامه‌ای که با همکاری iam8bit و Double Fine ساخته می‌شود تا بازی‌های مستقل مختلف را به نمایش بگذارد. باید دید که امسال کدام تریلرها برای گیمرها به نمایش درمی‌آیند و اشتیاق ما برای تجربه‌ی چند ویدیوگیم در حال ساخت را افزایش می‌دهند.

باتوجه‌به اینکه امسال به‌صورت کلی خبری از E3 نیست، اهمیت سامر گیم فست ۲۰۲۲ حتی از قبل هم بیشتر شده است و باید دید که کدام استودیوها و ناشرهای دنیای بازی‌های ویدیویی د‌ر آن حضور پیدا خواهند کرد. جف کیلی طی هفته‌های آتی قدم به قدم اطلاعات بیشتری درباره‌ی رویداد Summer Game Fest 2022 را تقدیم گیمرها می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده