نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۷

عرضه رایگان بازی Total War: Warhammer در فروشگاه اپیک گیمز

کاربران کامپیوتر این هفته می‌توانند بازی Total War: Warhammer را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این هفته بازی Total War: Warhammer در فروشگاه اپیک گیمز رایگان خواهد بود و کاربران کامپیوتر می‌توانند آن را به رایگان به حساب خود اضافه کنند. این بازی دارای ۱۰۰ها ساعت گیم‌پلی و مملو از قهرمانان، هیولاها، موجودات پرنده، طوفان‌های جادویی و گروه بزرگی از جنگجویان کابوس‌وار است.

بازی Total War: Warhammer دارای کمپین‌های داستانی مختلف است و بازیکن‌ها می‌توانند در نقش امپراتور، کوتوله‌ها، خون‌آشام‌های افسانه‌ای یا اُرک‌ها و گابلین‌های قبایل Greenskin پا به دنیای بازی بگذارند. هر جناح با شخصیت‌ها، مکانیک مبارزات، نیروهای مبارزه و سبک بازی منحصربه‌فرد تجربه‌ی متفاوتی را برای بازیکن‌ها رقم می‌زند. این بازی دارای برخی محتوای رایگان نظیر کاراکترهای Grombrindal The White Dwarf و Isabella von Carstein است که نیروهای منتخب خود را رهبری می‌کنند. محتوای پولی دیگری نیز وجود دارد که با قیمت معقولی می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

این هفته بازی City of Brass نیز درکنار بازی Total War: Warhammer به رایگان در دسترس کاربران فروشگاه اپیک گیمز قرار می‌گیرد. این بازی اکشن ماجراجویی اول-شخص توسط توسعه‌دهندگان ارشد بازی بایوشاک ساخته شده است. بازیکن‌ها در این بازی باید با شمشیر شرقی و یک شلاق همه‌کاره رهسپار یک کلان شهر با حال‌وهوای شب‌های عربی شوند و دشمنان مختلفی را از سر راه بردارند. البته این کار به همین سادگی‌ها هم نیست و باید پیش از اتمام زمان یا مرگ این کار را انجام دهید.

هفته‌ی آینده نیز بازی Rogue Legacy و بازی The Vanishing of Ethan Carter در بازه‌ی زمانی ۷ تا ۱۴ آوریل (۱۸ تا ۲۵ فروردین) به‌شکل رایگان در اختیار کاربران Epic Games Store قرار می‌گیرد.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده