نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۵

انتشار نسخه نسل ۹ بازی Apex Legends

استودیو ریسپاون اینترتینمنت نسخه‌ی نسل ۹ بازی Apex Legends را به‌همراه رویداد Warriors Collection در دسترس کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار داد.

رویداد Warriors Collection بازی Apex Legends از امروز آغاز می‌شود، اما این تمام ماجرا نیست. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز و استودیو ریسپاون اینترتینمنت تأیید کردند که نسخه‌ی نسل ۹ این بازی بتل رویال رایگان نیز در دسترس کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار گرفته است. این نسخه‌ها از نرخ ۶۰ هرتز و قابلیت HDR پشتیبانی می‌کنند، اما تنها کاربران کنسول PS5 و ایکس باکس سری ایکس قادر تجربه‌ی بازی با رزولوشن 4K، نگاشت سایه (Shadow Maps) با وضوح بالاتر و دورنماهای بیشتر خواهند بود.

به‌لطف قابلیت Smart Delivery ارتقا به نسخه‌ی نسل ۹ بازی Apex Legends برای کاربران ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به‌طور خودکار انجام می‌شود. کاربران پلی استیشن 5 که این بازی را روی کنسول خود دارند، برای ارتقا به بخش داشبورد مراجعه می‌کنند. این دسته از بازیکن‌ها باید سراغ گزینه‌ی Options درکنار Play Game بروند و سپس گزینه‌ی Select Version را انتخاب کنند. در این بخش می‌توان نسخه‌ی PS5 را دانلود کرد و از تجربه‌ی نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی لذت برد. با انجام این کار می‌توان با خیال راحت نسخه‌ی پلی استیشن 4 را حذف کرد.

در مورد Warriors Collection Event نیز باید بگوییم که این رویداد تا تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) در دسترس خواهد بود و حالت ۹ بازیکن دربرابر ۹ بازیکن Control را به بازی بازمی‌گرداند. این رویداد پوسته‌های Legendary جدیدی برای Octane ،Ash و Lifeline را درکنار یک نقشه‌ی تازه با نام Drop Off و آیتم‌های بیشتر برای بازی به ارمغان می‌آورد.

استودیو ریسپاون در نظر دارد تا نسخه‌ی کامل بازی Apex Legends Mobile را در تابستان سال ۲۰۲۲ میلادی در سراسر جهان عرضه کند. این بازی توسط یک تیم اختصاصی از اعضای ریسپاون با همکاری استودیوهای Lightspeed و Quantum شرکت تنسنت توسعه می‌یابد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده