ثبت مجدد نشان تجاری Knack از سوی سونی
شرکت Sony با ثبت مجدد نام تجاری Knack در ژاپن عملا آن را برای خود نگه میدارد. آیا انجام این کار هدف ویژهای دارد و مثلا قرار است ماهها بعد از بازی پلتفرمر Knack 3 رونمایی شود؟ مشخص نیست. گاهی مواقع ثبت نشان تجاری منجر به رخ دادن هیچ اتفاقی نمیشود.
در حقیقت بعضی از مواقع تمدیدها و ثبت مجدد این نوع از نامهای تجاری، مدام بهعنوان بخشی از روند کاری عادی شرکتها طی میشود و معنایی ندارد. پس فقط با گذر زمان مشخص خواهد شد که آیا پلی استیشن باز هم برنامهای برای Knack دارد یا نه. مثلا اکنون هیچکس مطمئن نیست که چرا شرکت نینتندو هفتهی قبل دو نام تجاری The Legend of Zelda: The Minish Cap و Metroid: Zero Mission را به ثبت مجدد رساند.
باتوجهبه اینکه بازی Knack 2 بیشتر از نخستین بازی Knack با استقبال مخاطبها و رسانهها مواجه شد، Knack 3 در صورت ساخته شدن باید به مراتب بهتر از هر دو آنها باشد و روند رو به پیشرفت را ادامه دهد. خلاصه که اگر مارک سرنی دوباره بخواهد سراغ کارگردانی یک بازی ویدیویی جدید برود و مایل به انجام این کار در سری بازی Knack باشد، حداقل اکنون میدانیم که نشان تجاری مجموعه در دست سونی است و راه برای او هموار به نظر میرسد.