// دوشنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۴

عرضه آپدیت Forza Horizon 5 با تمرکز روی سیستم پیشرفت در بخش چندنفره

آپدیت جدید بازی Forza Horizon 5 استودیو Playground Games، یک سیستم پیشرفت جدید در بخش چندنفره‌ی رقابتی را با خود به همراه دارد.

بخش PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) بازی Forza Horizon 5 حالا مطابق یک سیستم پیشرفت جدید به بازیکن‌ها پاداش می‌دهد. زیرا تیم سازنده‌ی این بازی ریسینگ یک آپدیت برای بخش Horizon Open عرضه کرد. در توضیحات استودیو Playground Games راجع به این به‌روزرسانی می‌خوانیم: «بخش Horizon Open با یک سیستم پیشرفت جدید آپدیت شده است که نشان‌هایی قابل به‌دست آوردن با تجربه‌ی گیم‌پلی را به بازیکن تحویل می‌دهد».

به‌لطف انتشار آپدیت جدید، امکان شخصی‌سازی تجربه‌ی ریسینگ نیز در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد تا در Horizon Open وارد رقابت‌هایی شود که قوانین و PI Class مد نظر او را دارند. سازندگان می‌گویند که پایداری کلی بازی و عملکرد فنی Forza Horizon 5 موقع اجرا نیز با همین به‌روزرسانی پیشرفت کرده است. حل مشکلات چند ماشین، امکان تنظیم جاذبه در EventLab و به‌روزرسانی نقشه‌ی رویداد فصلی نیز از آورده‌های دیگر آپدیت برای بازیکن‌ها هستند. فهرست کامل تغییرات بازی با این آپدیت جدید را می‌توانید در سایت رسمی سری بازی Forza مطالعه کنید.

Forza Horizon 5 روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس کلود گیمینگ در دسترس قرار دارد. اگر مشترک گیم پس هستید، برای تجربه‌ی این بازی هیچ نیازی به خرید جداگانه‌ی آن ندارید. شاید جالب باشد که بدانید براساس اخبار بازی و آمار سایت GameAwards.net، بازی Forza Horizon 5 استودیو Playground Games شرکت مایکروسافت در مجموع موفق به کسب ۵۱ جایزه‌ی «بهترین بازی سال» شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده