// دوشنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۸

۴۰۰ نفر مشغول کار روی بازی Baldur’s Gate 3 هستند

سون وینکه، مدیرعامل و موسس استودیو Larian، بیان کرد که تعداد ۴۰۰ نفر در هفت استودیو مختلف مشغول کار روی این بازی نقش آفرینی هستند.

استودیو لاریان در حدود یک دهه گذشته رشد باورنکردنی داشته است. این توسعه‌دهنده بلژیکی به‌شدت برای توسعه‌ی بازی Divinity: Original Sin تلاش کرد و پس از موفقیت چشمگیر این بازی نقش آفرینی در سال ۲۰۱۴، این استودیو با شروع کار روی بازی Divinity: Original Sin 2، با رشد و گسترش بیشتری مواجه شد. استودیو لاریان سخت مشغول کار روی بازی مورد انتظار Baldur's Gate 3 است و رشد استودیو همچنان ادامه دارد.

در مصاحبه‌ای با PC Gamer سون وینکه، بنیانگذار و مدیرعامل Larian Studios، بیان کرد که در حال حاضر ۴۰۰ نفر در این استودیو روی Baldur’s Bate 3 مشغول به کار هستند و این تعداد بسیار فراتر از چیزی است که در ابتدا پیش‌بینی می‌شد که برای توسعه بازی به آن نیاز باشد. وینکه گفت:

«ما فکر می‌کردیم که همه‌چیز را فهمیده‌ایم. ما حتی تخمین زدیم که چقدر باید بزرگ شویم. من هرگز انتظار نداشتم که ما ۴۰۰ نفر برای ساخت Baldur's Gate 3 داشته باشیم. هیچکس انتظارش را نداشت. اما این به معنای واقعی کلمه همان چیزی است که ما برای انجام آن نیاز داشتیم. ما یک انتخاب داشتیم. ما متوجه شدیم که برای ساخت این بازی چه کاری باید انجام دهیم. فکر کردیم همه چیز را می‌دانیم اما سپس ما واقعاً فهمیدیم که به چه چیزی واقعا نیاز داریم. بنابراین ما دو انتخاب داشتیم: می‌توانیم کیفیت آن را کاهش دهیم، یا می‌توانیم کیفیت خودمان را افزایش دهیم. بنابراین ما تصمیم گرفتیم خودمان را بهتر کنیم.»

جالب است که این ۴۰۰ نفر در هفت استودیو در سراسر جهان پراکنده شده‌اند. در حال حاضر Larian تقریباً ۱۰ برابر بزرگتر از سال ۲۰۱۴ در طی توسعه‌ی بازی Divinity: Original Sin است. در دوران اوج توسعه Divinity: Original Sin 2 این استودیو حدود ۱۵۰ کارمند داشت که روی این بازی کار می‌کردند.

نسخه دسترسی زودهنگام بازی Baldur’s Gate 3 در حال حاضر روی پی سی ازطریق استیم و روی استادیا در دسترس است. انتظار می‌رود نسخه رسمی و کامل این بازی در سال ۲۰۲۳ عرضه شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده