نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۲

هیجان استودیو سازنده Halo Infinite برای عرضه فصل دوم بازی

به‌تازگی تام فرنچ، کارگردان بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite در جریان یک مصاحبه به بیان مطالبی پیرامون فصل دوم این بازی پرداخت.

در جریان یک مصاحبه با روزنامه‌ی واشنگتن پست، تام فرنچ که رهبری تیم توسعه و پشتیبانی بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite را در استودیوی 343 Industries بر عهده دارد، از اشتیاق تیم خود برای انتشار فصل دوم خبر داد. وی همچنین در این گفت‌وگو به توضیح درباره‌ی انتقادات بازیکنان پیرامون کمبود محتوای بازی در فصل اول پرداخت.

در ابتدا فرنچ اعلام کرد محتویات فصل دوم شامل موارد جدیدی از جمله نقشه، ویژگی‌های گیم‌پلی و حالت‌های گوناگون خواهد بود. علاوه‌بر این، فرنچ گفت که تیم توسعه برای انتشار محتویات جدید بسیار هیجان‌زده است: «[در فصل دوم] نقشه‌ها و حالت‌های جدید درکنار تجربه‌ها و ویژگی‌های جدید قرار دارند. من بسیار هیجان‌زده هستم که ببینم بازیکنان پس از عرضه‌ی فصل دوم چه فکری خواهند کرد».

کارگردان بخش چندنفره‌ی Halo Infinite در ادامه به انتقاد بازیکنان نسبت به محتویات کم بازی اشاره کرد و گفت با انتشار به‌روزرسانی‌های آینده این مشکل برطرف خواهد شد: «این [به‌روزرسانی‌ها] که حالت Ranked نیز در آن‌ها جای دارد، پلتفرم ما را بهبود می‌بخشند و پایه‌ی آن را می‌سازند و قدرتمندتر می‌کنند. ما می‌دانیم که می‌توانیم شرایط را بهتر کنیم. ما رویای بهتر شدن Halo Infinite را داریم. پس بیایید به سمت این هدف حرکت کنیم. همان‌طور که می‌دانید، [ارائه‌ی بازی روی پلتفرم پی سی] یک کار جدید برای ما است. از همین رو مشکلاتی وجود دارد که باید به آن‌ها رسیدگی کنیم».

کوآپ و حالت Forge قرار است به ترتیب در فصل دوم و سوم به بازی Halo Infinite اضافه شوند. فصل دوم بازی Halo Infinite به همراه محتویات و رویدادهای جدید قرار است در ماه مه سال جاری میلادی در دسترس قرار گیرد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده