نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۸

تریلر زمان عرضه بازی Tiny Tina’s Wonderlands

شرکت گیرباکس سافتور تریلر زمان عرضه‌ی بازی اکشن نقش‌آفرینی Tiny Tina’s Wonderlands را پخش کرد که بخش‌های مختلف آن را به نمایش می‌گذارد.

بازی Tiny Tina’s Wonderlands نهایتا در دسترس بازیکن‌های سراسر جهان قرار گرفت و امکان تجربه‌ی نبردهایی به سبک بازی بوردرلندز را برای آن‌ها فراهم کرد. شرکت‌های Gearbox Software و 2K Games در آستانه‌ی انتشار این بازی اکشن نقش‌آفرینی جزئیاتی نظیر پشتیبانی آن از کراس-پلی و سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه‌ی کامپیوتر را در اختیار طرفدارها قرار دادند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر زمان عرضه‌ی بازی پخش شده است. شما می‌توانید لانچ تریلر بازی تاینی تینا واندرلندز را در ادامه‌ی مطلب تماشا کنید. 

دانلود از آپارات

با اینکه بازی Tiny Tina’s Wonderlands هنوز دارای سبک لوتر شوتر مشابه بازی Borderlands است که با درخت مهارت‌ها و مهارت‌های حمله تکمیل می‌شود، اما نمی‌توان به سادگی از کنار تفاوت‌های قابل‌توجه آن با بوردرلندز گذشت. در مجموع شش کلاس مختلف نظیر کلاس Stabbomancer و کلاس Spore Warden در این بازی وجود دارد و بازیکن‌ها می‌توانند از امتیازات خود برای ارتقا مواردی نظیر قدرت و هوش استفاده کنند. البته در ادامه امکان ترکیب مهارت‌های مختلف برای استفاده از توانایی‌های کلاس‌های دیگر نیز برای گیمرها فراهم می‌شود. سلاح‌های سرد اکنون دسته‌بندی مختص خودشان را دارند و نارنجک‌ها جای خود را به طلسم‌هایی نظیر شهاب‌سنگ داده‌اند.

بازی Tiny Tina’s Wonderlands در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر شد. بازیکن‌ها در این بازی باید درکنار آشنایی با کاراکترهای گوناگون به‌سراغ ازبین‌بردن Dragon Lord بروند و سرزمین عجایب را نجات دهند. این اثر براساس بازی رومیزی Bunkers and Badasses ساخته شده است که در آن تاینی تینا به‌عنوان ارباب پناهگاه خدمت می‌کند و سناریوهای مختلفی را شکل می‌دهد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده