نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۸

انتشار جزئیات بیشتر از نسخه‌های نسل ۹ سه بازی Resident Evil

شرکت کپکام با انتشار توئیت‌های بیشتر، جزئیات جدیدی از نسخه‌ی نسل ۹ بازی Resident Evil 2، بازی Resident Evil 3 و بازی Resident Evil 7 ارائه کرد.

مدتی قبل شرکت کپکام نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی Resident Evil 2 Remake، بازی Resident Evil 3 Remake و بازی Resident Evil 7 را برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس معرفی کرد. این نسخه‌ها دارای بهبودهایی در زمینه‌ی بصری و فنی، نرخ فریم بالاتر، پشتیبانی از ویژگی ری تریسینگ، صدای سه‌بعدی و پشتیبانی از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس کنسول PS5 است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت کپکام جزئیات بیشتری از نسخه‌های نسل ۹ این بازی‌ها در اختیار طرفدارها قرار داده است.

شرکت کپکام به‌تازگی با انتشار توئیت‌های بیشتر تأکید کرد که نسخه‌ی نسل ۹ هر سه بازی Resident Evil امکان انتقال فایل‌های ذخیره از نسخه‌های نسل ۸ را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. به بیان دیگر، گیمرها می‌توانند تمام فایل‌های ذخیره‌ی خود را از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 یا از ایکس باکس وان به ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتقل کنند. تمام بسته‌های الحاقی خریداری‌شده از جمله بسته‌ی الحاقی موجود در بازی Resident Evil 7 Gold Edition نیز به نسخه‌ی نسل نهم منتقل خواهند شد.

لوگو سری رزیدنت اویل

امکان ارتقا رایگان نسخه‌ی فیزیکی بازی Resident Evil 2 Remake، بازی Resident Evil 3 Remake و بازی Resident Evil 7 به نسخه‌های دیجیتالی نسل ۹ نیز وجود دارد، اما برای این کار باید کنسول شما دیسک‌خور باشد. هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی فیزیکی این نسخه‌های بهبودیافته وجود ندارد، اما می‌توان آن‌ها را در فروشگاه‌های دیجیتال خریداری کرد. اگر دیسک نسخه‌ی پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان هر یک از این بازی‌ها را تهیه کنید، قادر به ارتقا آن به نسخه‌های دیجیتالی نسل نهم خواهید بود. باتوجه‌به کاهش قابل‌توجه قیمت نسخه‌های فیزیکی پس از چند سال، خرید نسخه‌ی فیزیکی نسل قبلی احتمالا گزینه‌ی ارزان‌تری برای تجربه‌ی آثار به شمار می‌آید.

یک بسته‌ی به‌روزرسانی رایگان نیز برای نسخه‌ی کامپیوتر بازی در نظر گرفته شده است که در روز عرضه‌ی نسخه‌های کنسولی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. البته شرکت کپکام هنوز تاریخ انتشار نسخه‌های نسل ۹ این سه بازی Resident Evil را اعلام نکرده است و تنها می‌دانیم که در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ میلادی باید منتظر عرضه‌ی آن‌ها باشیم. جای تعجبی ندارد که کپکام باتوجه‌به محبوبیت این آثار بخواهد آن‌ها را با بالاترین کیفیت ممکن در دسترس بازیکن‌های بیشتری قرار دهد. به‌هرشکل باید دید که عملکرد نسخه‌های نسل نهم این بازی‌ها چگونه خواهد بود.

شایعاتی نیز از توسعه‌ی نسخه‌ی ریمیک بازی Resident Evil 4 به گوش می‌رسد که شرکت کپکام هنوز آن‌ها را تأیید یا تکذیب نکرده است. یک بسته‌ی الحاقی برای بازی Resident Evil Village نیز در دست تولید است که احتمالا در آینده‌ی نه‌چندان دور اخبار بیشتری از آن منتشر می‌شود. شما می‌توانید درصورت انتشار اخبار بازی در این رابطه آن‌ها را در زومجی مطالعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده