// جمعه, ۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۱

رونمایی احتمالی سونی از سرویس اشتراکی جدید پلی استیشن در هفته آینده

جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ گزارش داد که سرویس اشتراکی جدید پلی استیشن کار خود را با یک لاین‌آپ چشمگیر از بازی‌های پرفروش چند سال اخیر آغاز خواهد کرد.

اسپارتاکوس به‌عنوان اسم رمز سرویس اشتراکی جدید پلی استیشن بارها طی هفته‌های اخیر در اخبار بازی مطرح شده است. حالا جیسون شرایر و تاکاشی موچیزوکی از رسانه Bloomberg گزارش دادند که طی روزهای آتی بالاخره شرکت سونی از این سرویس رونمایی خواهد کرد؛ سرویسی که به ادعای بلومبرگ گویا PS Now و PS Plus را با یکدیگر ترکیب می‌کند، چند سطح اشتراک دارد و از همان ابتدا با فهرستی چشمگیر از بازی‌های بزرگ چند سال اخیر به استقبال مخاطب‌ها می‌آید.

براساس گزارش متوجه شدیم که گیمرها به‌سادگی باتوجه‌به خواسته‌های خود مشخص می‌کنند که می‌خواهند اشتراک کدام سطح از سرویس جدید را داشته باشند. همچنین بلومبرگ مجددا به قرارگیری بازی‌های جدید و قدیمی روی این سرویس اشاره کرد. باید صبر کرد و دید که پلی استیشن در کدام روز به‌صورت رسمی از این سرویس جدید رونمایی به عمل می‌آورد و به‌صورت دقیق در رابطه با مزایای هرکدام از اشتراک‌های آن صحبت می‌کند.

بلومبرگ انتظار ندارد که بزرگ‌ترین انحصاری‌های پلی استیشن مثل بازی God of War Ragnarök از روز عرضه روی سرویس اشتراکی قرار بگیرند. مدتی قبل جف گراب گفت که در بالاترین سطح اشتراک این سرویس، بازیکن‌ها به ۱۰۰ها بازی قابل دانلود، بازی‌های کلاسیک، تجربه‌ی چند ساعتی بازی‌های جدید از روز عرضه، امکان اجرای بازی‌ها با استریمینگ و طبیعتا تمام امکانات فعلی پلی استیشن پلاس از جمله بازی‌های رایگان ماهانه دسترسی خواهند داشت.


منبع Bloomberg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده