نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۵

احتمال تاخیر زمان عرضه بازی Contraband ایکس باکس

طبق جدیدترین شایعات منتشرشده به نظر می‌رسد که بازی Contraband به عرضه در سال ۲۰۲۲ نمی‌رسد و احتمالا در سال ۲۰۲۳ در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

در یک ماه اخیر، گزارش‌های مختلفی پیرامون روند توسعه‌ی بازی‌های انحصاری پلتفرم ایکس باکس منتشر شدند که بیشتر آن‌ها به مشکلات عظیم رخ‌داده در استودیو The Initiative، سازنده‌ی بازی Perfect Dark مربوط بودند. حال جدیدترین گزارش‌ها نشان می‌دهند که افراد علاقه‌مند به جدیدترین اثر Avalanche Studios یعنی بازی Contraband احتمالا باید تا سال ۲۰۲۳ برای تجربه‌ی آن منتظر بمانند. Xbox Game Studios ناشر Contraband است و این بازی چندنفره را روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و PC عرضه می‌کند.

در قسمت پادکست Xbox Two، جز کوردن از Windows Central و Rand al Thor 19 اعلام کردند که در ابتدا قرار بود بازی کوآپ Contraband در سال جاری میلادی عرضه شود، اما ظاهرا استودیوی سازنده انتشار آن را تا سال ۲۰۲۳ به تأخیر انداخته است. بااین‌حال جزئیات بیشتری پیرامون دلایل این تأخیر اعلام نشد و باید در ماه‌های آینده منتظر اخبار رسمی از سوی استودیو آوالانچ باشیم.

طبق صحبت جف گراب، شرکت مایکروسافت قصد برگزاری یک رویداد مشابه E3 در ماه ژوئن را دارد که در آن علاوه‌بر نمایش‌هایی از بازی‌های انحصاری ایکس باکس مثل Starfield، می‌توان انتظار جزئیات بیشتری از روند توسعه‌ی بازی‌های دیگر به مانند Contraband و Avowed را داشت.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی تأخیر احتمالی زمان عرضه‌‌ی Contraband را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده