نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۶

خودداری وارنر از اعلام جزئیات نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy

هواداران نینتندویی بازی موردانتظار Hogwarts Legacy همچنان باید منتظر انتشار اخبار بیشتری از نسخه سوییچ بازی بمانند.

مدتی پیش و پس از انتشار اولین نمایش گیم‌پلی بازی نقش‌آفرینی Hogwarts Legacy متوجه شدیم که کنسول موفق نینتندو سوییچ به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های مقصد بازی درکنار کنسول‌های نسل هشتم و نهمی و همچنین پی‌سی اعلام شده است. از آن زمان بحث‌های زیادی در جامعه طرفداری بازی درخصوص جزئیات این نسخه از بازی شکل گرفته است که به‌نظر می‌رسد همچنان قرار است در ماه‌های آینده ادامه داشته باشد.

چندلر وود، مدیر جامعه‌ی هواداری بازی Hogwarts Legacy به‌تازگی در پاسخ به سؤال یکی از طرفداران بازی که درباره اطلاعات فنی و بازه زمانی احتمالی نسخه نینتندو سوییچ بازی پرسیده بود، پاسخ داد: «در حال حاضر اطلاعات بیشتری در خصوص این موضوع نداریم و تنها می‌توانم تایید کنم که Hogwarts Legacy در آینده برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.»

گروهی بر این باور هستند که عدم شفاف‌سازی ناشر بازی درباره نسخه سوییچ بازی می‌تواند به این دلیل باشد که هنوز به‌صورت داخلی نیز تصمیم قطعی در خصوص عرضه بازی به‌صورت نسخه ابری یا نیتیو (Native) گرفته نشده است. بر‌این‌اساس برادران وارنر در انتظار کامل‌تر شدن مراحل توسعه‌ی بازی هستند تا تصمیم نهایی در این‌باره را بگیرند و به‌صورت عمومی (احتمالا همزمان با اعلام تاریخ انتشار دقیق بازی) به گوش بازیکنان برسانند.

مغازه چوب‌دستی‌فروشی اولی‌وندر در بازی Hogwarts Legacy

از سوی دیگر و با‌توجه‌‌به اینکه وب‌سایت آمازون این نسخه از بازی را به‌صورت فیزیکی برای پیش‌فروش قرار داده است، بسیاری از کاربران بر این باور هستند که این نسخه برخلاف دیگر بازی‌های بزرگ چند سال اخیر مانند HITMAN 3 و Marvel's Guardians of the Galaxy که تنها به‌صورت ابری و از راه استریم بازی روی سوییچ منتشر شدند، قرار است به‌صورت نیتیو روی این کنسول عرضه شود.

البته بازی‌های دیگری با گرافیک بالا مانند DOOM Eternal و The Witcher 3 نیز پیش از این به‌صورت کامل روی این کنسول محبوب پورت شده‌اند و بهینه‌سازی Hogwarts Legacy با سخت‌افزار نینتندو سوییچ چندان غیرعقلانی به‌نظر نمی‌رسد؛ هر چند که این ماجرا در صورت واقعی بودن، تلاش زیادی را از توسعه‌دهندگان و مهندسان استودیوی Avalanche Software می‌طلبد.

بازی موردانتظار Hogwarts Legacy در تعطیلات ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع IGN gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده