// دوشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۰

خرید استودیو Haven جید ریموند توسط سونی

Haven Studios به‌عنوان نخستین تیم بازی‌سازی فرست-پارتی کانادایی بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی به استودیوهای پلی استیشن پیوست.

استودیو Haven جید ریموند که در سال ۲۰۲۱ به شکل جدی کار روی یک بازی AAA چندنفره و انحصاری جدید برای پلی استیشن 5 را آغاز کرد، حالا بخشی از PS Studios است. سونی با خرید Haven Studios حالا نخستین استودیو بازی‌سازی اختصاصی خود در کشور کانادا را دارد.

هرمن هالست، رئيس PlayStation Studios گفت که جید ریموند با خود ثروتی بزرگ را به‌همراه می‌آورد؛ ثروتی تشکیل‌شده از دستاوردهای مختلف در این صنعت و عشق فراگیری که نسبت به بازی‌سازی دارد. او همچنین در رابطه با اعضای کلیدی دیگر Haven Studios گفت: «آن‌ها هم به اندازه‌ی خود جید ریموند با تجربه هستند. این‌جا با گروهی چشمگیر از افرادی مواجه هستیم که قبلا برای ساخت برخی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌ها و مجموعه‌ها برای ما، با یکدیگر همکاری کردند؛ بازی‌هایی همچنان از آن‌ها لذت می‌بریم».

جید ریموند، سازنده اساسین کرید و اسپیلنتر سل در حال ساخت بازی انحصاری برای پلی استیشن 5 سونی

جیم رایان، رئيس و مدیرعامل بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی گفت: «Haven یک استودیو در حال ظهور با یک تیم استثنایی تشکیل‌شده از افراد با استعداد است. ما خوشحالیم که ورود آن‌ها به خانواده‌ی پلی استیشن به‌عنوان اولین استودیو بازی‌سازی شرکت Sony در کشور کانادا را خوش‌آمد می‌گوییم. تمرکز استودیو روی ساخت یک بازی مولتی‌پلیر AAA اورجینال نه‌تنها از قدرت پلی استیشن 5 بهره می‌برد، بلکه فهرست تجربه‌های گیمینگ متفاوتی را که فقط می‌توانید روی پلی استیشن پیدا کنید، گسترش می‌دهد».

براساس گزارش‌های قبلی می‌دانیم که کوری می، نویسنده‌ی بازی Assassin's Creed 2 و رافائل لاکوست، کارگردان هنری سابق سری بازی Assassin's' Creed درکنار چند عضو کلیدی سابق دیگر یوبیسافت از چند ماه قبل در Haven مشغول همکاری مجدد با جید ریموند شده‌اند.


منبع PlayStation
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده