// یکشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۳

اعلام برنامه سازندگان New World برای پشتیبانی از این بازی

استودیو بازی‌سازی متعلق به شرکت آمازون اعلام کرد که از حالا تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی با ارائه‌ی چه مواردی به گیمرها در New World از این بازی پشتیبانی می‌کند.

بازی New World به موفقیت‌های تجاری قابل‌توجه رسید و Amazon Games بارها به رضایت از عملکرد آن اشاره داشته است. حالا براساس جدیدترین اخبار بازی می‌دانیم که آپدیت Heart of Madness پیش از پایان ماه جاری میلادی در دسترس مخاطب‌های نیو ورلد قرار می‌گیرد. میدان‌های مبارزه‌ی سه بازیکن دربرابر سه بازیکن و سلاح Blunderbuss تنها برخی از مواردی هستند که با این به‌روزرسانی به‌دست گیمرها می‌رسند.

سازندگان می‌خواهند که محتوای جدید با تمرکز روی فساد و آشوبی که ذهن شخصیت ایزابلا می‌تواند به بار بیاورد، تجربه‌ای بسیار متفاوت با قبل را به بازیکن‌های بازی New World بدهند. آن‌ها توضیحات کامل راجع به آپدیت را در قالب یک ویدیو ۵۷ دقیقه‌ای رسمی در کانال یوتیوب Play New World با مخاطب‌های خود در میان گذاشتند.

بسته الحاقی Barnacles and Black Powder در فصل تابستان از راه می‌رسد و سپس در فصل پاییز شاهد باز شدن منطقه‌ی Brimstone Sand خواهیم بود. طی سه ماه پایانی سال ۲۰۲۲ میلادی، بسته‌ی الحاقی Ennead عرضه می‌شود و لیدربردها در بازی New World قرار می‌گیرند. البته که رویدادها و آیتم‌های مختلف هم طی سال ۲۰۲۲ قصد گسترش دادن تجربه‌ی مخاطب بازی نیو ورلد را دارند.

New World در نقطه‌ی اوج خود حدود ۶ ماه قبل به ۹۱۳۶۳۴ بازیکن همزمان در استیم دست پیدا کرد. البته شرکت Amazon Games به‌تازگی توانست با یکی از آثار دیگر خود این رکورد را بشکند. زیرا آمازون را به‌عنوان ناشر بازی Lost Ark می‌شناسیم و محصول نام‌برده حدود یک ماه قبل به ۱ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۳۰۵ بازیکن همزمان در استیم رسید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده