نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۲

انتشار ویدیویی کوتاه از گیم پلی بازی Hogwarts Legacy

ویدیو کوتاه جدیدی بازی Hogwarts Legacy منتشر شده که حاوی صحنه‌ی کوتاهی از گیم‌پلی این بازی مورد انتظار است.

در کمتر از یک روز مانده به پخش قسمت جدید رویداد State of Play با تمرکز روی بازی نقش‌آفرینی Hogwarts Legacy، استودیوی آوالانچ سافتور تیزر تریلر کوتاهی از گیم‌پلی این بازی موردانتظار منتشر کرده است. در حال حاضر جزئیات چندانی از این صحنه از بازی در دسترس نیست، اما به نظر می‌آید که در این نمایش جدید با یکی از دانش‌آموزان گروه گریفندور همراه باشیم.

قرار است در رویداد State of Play فردا شب چیزی در حدود ۱۴ دقیقه از گیم‌پلی نسخه پلی استیشن 5 بازی را برای اولین‌بار تماشا کنیم. براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی برخی منابع، این نمایش جدید روی معرفی مهارت‌ها و اسکیل‌های متفاوت شخصیت‌های بازی متمرکز خواهد بود. برخی از دیگر منابع نیز از احتمال اعلام تاریخ رسمی عرضه بازی Hogwarts Legacy در این رویداد خبر داده‌اند. شما می‌توانید این کلیپ گیم‌پلی کوتاه را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

پیش از این یکی از مدیران رده بالای  برداران وارنر اعلام کرد هواداران به احتمال زیاد تا پایان امسال شاهد عرضه‌ی دو بازی موردانتظار Hogwarts Legacy و Gotham Knights خواهند بود. گزارش‌های مختلف نیز از احتمال انتشار بازی در هفته اول ماه سپتامبر (شهریور ۱۴۰۱) که با تاریخ آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه هاگوارتز در مجموعه‌ی دنیای جادوگری همزمان است خبر داده‌اند.

شما می‌توانید از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد جمعه، ۲۷ اسفند به وقت تهران قسمت جدید برنامه State of Play با تمرکز روی بازی Hogwarts Legacy از کانال توییچ یا یوتیوب پلی استیشن به‌صورت زنده تماشا کنید.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده