// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۱

پخش قسمت جدید State of Play سونی با تمرکز روی بازی Hogwarts Legacy

استودیو بازی‌سازی Avalanche Software شرکت برادران وارنر در بلاگ رسمی پلی استیشن تایید کرد که قسمت جدید استیت آو پلی با تمرکز روی بازی Hogwarts Legacy پخش می‌شود.

آوالانچ سافتور در مقام سازنده و WB Games به‌عنوان ناشر بازی Hogwarts Legacy دقایقی قبل اعلام کردند که راس ساعت ۰۰:۳۰ بامداد جمعه، ۲۷ اسفند به وقت ایران شاهد پخش State of Play جدید سونی خواهیم بود. طرفدارهای دنیای هری پاتر پس از مدت‌ها صبر می‌توانند در این برنامه تازه‌ترین اخبار بازی هاگوارتز لگسی را دریافت کنند و ۱۴ دقیقه از گیم‌پلی آن روی پلی استیشن 5 را به تماشا بنشینند.

چندلر وود، مدیر جامعه‌ی کاربری استودیو Avalanche Software وارنر در بلاگ رسمی پلی استیشن نوشت: «از زمان رونمایی تا امروز، تریلر بازی Hogwarts Legacy بیشتر از ۲۸ میلیون مرتبه در کانال یوتیوب PlayStation تماشا شده است. به شما قول دادیم که امسال اطلاعات بیشتری را تقدیم همه می‌کنیم و اکنون بالاخره می‌توانیم سراغ انجام این کار برویم.

برنامه حدودا ۲۰ دقیقه زمان دارد و بیشتر از ۱۴ دقیقه از گیم‌پلی ضبط‌شده‌ی بازی Hogwarts Legacy موقع اجرا روی کنسول PS5 را به نمایش می‌گذارد. در انتهای کار، برخی از اعضای تیم آوالانچ سافتور توضیحاتی را به شما ارائه خواهند داد؛ توضیحاتی درباره‌ی اینکه چگونه با هاگوارتز لگسی به دنیای جادویی زندگی می‌بخشیم. برای تماشای State of Play بازی Hogwarts Legacy، در کانال توییچ PlayStation یا کانال یوتیوب پلی استیشن به ما بپیوندید. سپس وقتی پخش این قسمت از استیت آو پلی تمام شد، به بلاگ رسمی پلی استیشن برگردید تا یک مقاله‌ی ویژه با جزئیات بیشتر درباره‌ی بازی را بخوانید».

بازی مولتی‌پلتفرم Hogwarts Legacy در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شد. طی چندین و چند ماه اخیر، منابع گوناگون از جمله میلی امند و AccountNGT بارها به احتمال نمایش بازی در یکی از رویدادهای سونی اشاره کردند. حالا چند روز تا رخ دادن این اتفاق با پخش قسمت جدید State of Play پلی استیشن باقی مانده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده