// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۷

ثبت رکورد جدید برای اسپیدران بازی Elden Ring

رکورد جدیدی برای به پایان رساندن سریع بازی Elden Ring ثبت شد. یک بازیکن توانست همه‌ی باس‌های اصلی الدن رینگ را طی کمتر از ۳۰ دقیقه شکست بدهد.

بازی Elden Ring در اسپیدران جدید طی کمتر از ۳۰ دقیقه به پایان رسید. Distortion2 به‌عنوان شخصی که موفق به رکوردشکنی در اسپیدران الدن رینگ شده است، این بازی استودیو فرام‌سافتور را در ۲۹ دقیقه و ۲۷ ثانیه تمام کرد. او موفق به پیدا کردن مسیرهایی شده است که وقتی سوار بر تورنت و با تمرکز روی دابل جامپ در آن‌ها حرکت می‌کنید، سریع‌تر به مقاصد مورد نیاز برای تکمیل بازی می‌رسید.

Distortion2 همچنین از تکنیکی بهره برد که به‌نوعی بازی را مجبور به رساندن شخصیت به نقطه‌ای از نقشه می‌کند. او این‌گونه توانست بخش‌های بزرگی از الدن رینگ را بدون تکمیل کردن پشت سر بگذارد تا سریع‌تر جلو برود. وی برای تجربه‌ی بازی Elden Ring سراغ انتخاب کلاس سامورایی می‌رود. زیرا این کلاس از همان ابتدا سلاح Uchigatana با قابلیت ایجاد خون‌ریزی در دشمن را به بازیکن می‌دهد. او برای شکست دادن باس‌های اصلی به‌شدت روی این قابلیت سلاح تکیه کرده است.

اگر می‌خواهید در جریان تلاش‌های بیشتر وی برای ثبت رکورد بهتر در اسپیدران الدن رینگ باشید، می‌توانید اکانت توییتر Distortion2 را دنبال کنید. بازی Elden Ring روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد. ساخته‌ی جدید هیدتاکا میازاکی براساس آمار ثبت‌شده در SteamDB حدود ۱۰ روز قبل توانست روی استیم به ۹۵۳۴۲۶ بازیکن همزمان برسد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده