// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۳

پشتیبانی کامل بازی Tiny Tina’s Wonderlands از کراس‌پلی

بازی Tiny Tina's Wonderlands روی پلی استیشن، ایکس باکس و پلتفرم PC از کراس‌پلی پشتیبانی می‌کند.

رندی پیچفورد، رئیس و مدیرعامل شرکت Gearbox Entertainment به‌صورت رسمی تایید کرد که بازی Tiny Tina's Wonderlands از روز عرضه روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی با پشتیبانی کامل از کراس‌پلی به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد. این اسپین-آف سری بازی بوردرلندز در تاریخ ۲۵ مارس (۵ فروردین) منتشر می‌شود.

پیچفورد در توییتر نوشت که فراهم شدن این امکان را نتیجه‌ی کار فوق‌العاده‌ی مهندس‌های تیم در استودیو بازی‌سازی گیرباکس سافتور می‌داند. او ضمن تشکر از همکارهای گیرباکس در 2K یعنی ناشر بازی، در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت: «از شرکت‌های صاحب پلتفرم از جمله سونی برای همکاری در این زمینه سپاسگزارم. اگر مشکلاتی در تجربه‌ی کراس‌پلی بازی وجود داشتند، به ما سخت نگیرید. انجام این کار سخت است و هیچ‌کدام از پلتفرم‌ها برای آن ساخته نشده‌اند. کار غیرممکنی را برای ارائه‌ی کراس‌پلی در بازی انجام دادیم؛ تا استفاده از این قابلیت را تا جای ممکن برای شما راحت کنیم. بااین‌حال اکنون قدم به یک قلمرو ناشناخته می‌گذاریم».

تاینی تینا با کلاه خرگوشی در سری بازی بوردرلندز شرکت گیرباکس

او به این نکته اشاره کرد که عرضه‌ی عمومی Tiny Tina's Wonderlands و قرار گرفتن آن با کراس‌پلی در دسترس تعداد بسیار زیادی از بازیکن‌ها سبب می‌شود که عملکرد شرکت تحت یک آزمایش بزرگ و سخت قرار بگیرد. چون این‌جا مثلا با یک بتا محدود طرف نیستیم که پشتیبانی از کراس‌پلی را امتحان کند. پیچفورد همچنین تایید کرد که نسخه‌ی پلی استیشن بازی Borderlands 3 هم در سریع‌ترین زمان ممکن، پشتیبانی از کراس‌پلی را دریافت می‌کند.

در صورتی که مایل به تجربه‌ی گیم‌پلی لوتر شوتر معروف گیرباکس به‌صورت کوآپ هستید، قطعا این اخبار بازی می‌تواند برای شما خوشحال‌کننده باشد. در همین حین باید بدانید که سازندگان برنامه‌های مختلفی برای پشتیبانی از بازی Tiny Tina's Wonderlands با صداگذاری اشلی برچ در نقش تاینی تینا دارند. چهار بسته‌ی الحاقی با نام Mirrors of Mystery در آینده برای Tiny Tina's Wonderlands عرضه خواهند شد تا محیط‌ها، باس‌ها، لوت‌ها، کلاس جدید و آیتم‌های تزئینی متفاوت را به این بازی استودیو Gearbox Software بیاورند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده