نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۴

تأسیس استودیو مستقل Unseen توسط کارگردان سابق Ghostwire: Tokyo

ایکومی ناکامورا، کارگردان سابق Ghostwire: Tokyo با پخش یک ویدیو از تأسیس استودیو مستقل خود با نام Unseen خبر داد که مشغول کار روی یک بازی تازه است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کارگردان سابق Ghostwire: Tokyo استودیو مستقل جدیدی با نام Unseen را تأسیس کرده است. ایکومی ناکامورا که کار روی آثاری نظیر بازی Okami، بازی Bayonetta، بازی The Evil Within و بازی The Evil Within 2 را در کارنامه دارد، پس از معرفی به‌عنوان کارگردان بازی Ghostwire: Tokyo در رویداد E3 2019 به شهرت رسید. این بازی‌ساز ژاپنی چند ماه پس از رویداد مورد بحث، استودیو Tango Gameworks را به‌دلیل نامعلوم ترک کرد و پس از مدتی توضیح داد که به‌خاطر بیماری چنین کاری را انجام داده است.

اکنون ایکومی ناکامورا از تأسیس استودیو بازی‌سازی مستقل خود با نام Unseen خبر داده است. کارگردان سابق Ghostwire: Tokyo می‌گوید که این استودیوی دارای «فرهنگ‌های کاری متنوع» را مانند «مکانی برای پرورش ایده‌های تازه» می‌بیند. ایکومی ناکامورا در گفت‌وگو با رسانه‌ی آی‌جی‌ان اظهار داشت: «من می‌خوام این استودیو مکانی باشد که توسعه‌دهنده‌ها مانند دوره‌گردها بتوانند به میل خود به آن وارد یا از آن خارج شوند. این یک سبک جدید اشتغال است».

درحال‌حاضر کار روی نخستین بازی استودیو مستقل Unseen آغاز شده است. این پروژه که فعلا مراحل اولیه‌ی توسعه را پشت سر می‌گذارد، تأکید زیادی روی شخصیت‌ها و فضای عاری از تعصب و پیش‌ داوری دارد. ایکومی ناکامورا در بخش دیگری از صحبت‌های خود در این‌باره توضیح داد: «من می‌خواهم یک بازی با شخصیت‌هایی بسازم که نمایانگر خصوصیات فردی و اقلیت‌ها باشد و فضایی عاری از تعصب برای گنجاندن فرهنگ‌های متعدد را در اختیار بگذارد».

با اینکه جزئیات بیشتری از بازی یادشده در دست نیست، اما ایکومی ناکامورا می‌گوید که این پروژه تا حد زیادی براساس علایق و تجارب خودش شکل می‌گیرد. او در این‌باره گفت: «من معماها و موارد اسرارآمیز را دوست دارم و از فیلم‌های ترسناک خوشم می‌آید. من عاشق زامبی‌ها، ماوراالطبیعه و داستان‌های علمی-تخیلی هستم. به نظرم این ژانرها جذاب هستند و در تولید آثاری از این دست مهارت دارم. بنابراین می‌خواهم روی بازی‌های مرتبط با این موضوعات کار کنم».

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی استودیو Unseen اطلاعات بیشتری از آن‌ها کسب کنید. ویدیوی جدیدی نیز برای اطلاع بازیکن‌ها از تأسیس این استودیو مستقل پخش شده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده