نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۸

بانجی به دنبال استخدام کارگردان خلاق برای بازی اکشن سوم‌شخص جدید

استودیو بازی‌سازی بانجی به‌دنبال استخدام کارگردان خلاق برای یک آی‌پی جدید اکشن و سوم شخص است.

استودیو Bungie که چند هفته‌ی قبل خبر پیوستن به بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی را اعلام کرد، حالا صفحه‌ی جدیدی را در وبسایت رسمی خود قرار داده است که به استخدام بازی‌سازهای گوناگون اختصاص دارد. اعضای استودیو سازنده‌ی بازی Destiny 2 قصد به خدمت گرفتن یک کارگردان خلاق برای پروژه تازه‌ای را دارند که به‌عنوان یک بازی اکشن جدید با زاویه دید سوم شخص توصیف می‌شود.

فردی که در جایگاه کارگردان اصلی به پروژه می‌پیوندد، جنبه‌ی خلاقانه‌ی ساخت بازی جدید بانجی را هدایت می‌کند؛ تا اثر نهایی را قدم به قدم شکل بدهد. نکته‌ی قابل‌توجه این است که در استودیوی بانجی، نقش جداگانه‌ای برای کارگردان یک بازی و کارگردان خلاق آن وجود دارد. علاوه‌بر این، آگهی استخدامی جدید بانجی شامل پیشنهاد کار به یک طراح محیط بازی و یک لول دیزاینر هم می‌شود که مشخص نیست آیا با همین پروژه در ارتباط هستند یا این بخش از آگهی به یک بازی دیگر اشاره می‌کند. در حال حاضر به شکل رسمی نمی‌دانیم که بانجی دقیقا چند بازی در حال ساخت دارد.

پوستر بسته الحاقی دستینی 2 (بازی Destiny 2) شرکت بانجی

بانجی قبلا گفت که تا سال ۲۰۲۵ یک IP جدید را به بازار معرفی خواهد کرد. پس اگر بازی سوم‌شخص اکشن جدید دقیقا همان آی‌پی تازه باشد، کم‌وبیش می‌دانیم که نهایتا تا چه زمانی از راه می‌رسد. در همین حین استودیو بازی‌سازی بانجی طی روزهای اخیر به به خاطر عرضه‌ی Destiny 2: The Witch Queen چه از سوی رسانه‌ها و چه از طرف کاربرها با تحسین روبه‌رو شده است.

سونی اخیرا بانجی را خریداری کرد و استودیوهای بازی‌سازی خود را گسترش داد. با گذر زمان مشخص می‌شود که خرید بانجی نهایتا یک معامله‌ی سود‌آور برای شرکت Sony خواهد بود یا خیر. این تیم براساس آمار ثبت‌شده در صفحه لینکدین Bungie بیشتر از ۱۱۰۰ عضو دارد و واضح به نظر می‌رسد که روی پروژه‌های مختلف کار می‌کند.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده