// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۱

انتشار آپدیت نسخه‌ی نسل ۹ بازی Dying Light برای پلی استیشن 5

استودیو تک‌لند به‌تازگی نسخه‌ی نسل نهمی بازی Dying Light را روی پلی استیشن ۵ را در دسترس بازیکنان قرار داده است و نسخه‌ی ایکس باکس نیز به‌زودی منتشر خواهد شد.

استودیو Techland آپدیت نسخه‌ی نسل ۹ بازی Dying Light را برای پلی استیشن 5 سونی در دسترس بازیکنان قرار داده است و ایکس باکس نیز به‌زودی همان پچ را دریافت خواهد کرد. این پچ سه حالت جدید را برای اجرای بازی معرفی می‌کند: حالت Performance با رزولوشن 1080P و فریم‌ریت ۶۰، حالت Quality با رزولوشن 4K و فریم‌ریت ۳۰ و در آخر حالت Balanced با رزولوشن 1440p و هدف قرار دادن فریم‌ریت ۶۰. البته برای اینکه ببینیم نرخ فریم در هر حالت تا چه اندازه ثابت خواهد بود، باید آزمایش‌هایی انجام شود.

جالب این‌جا است که بازیکنان پلی استیشن 4 پرو نیز پس از نصب این آپدیت، موقع اجرای Dying Light با فریم‌ریت پایدارتر از قبل روبه‌رو خواهند شد. تک‌لند همچنین مشغول پشتیبانی از بازی Dying Light 2 Stay Human است که ماه گذشته برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد. این بازی نخستین بسته‌های الحاقی رایگان خود را در قالب Authority Pack و Ronin Pack دریافت کرده است که به ترتیب زره‌ها و سلاح‌های جدیدی را برای Peacekeepers و Survivors به بازی اضافه می‌کند.

جزئیات آپدیت نسل نهم بازی دایینگ لایت

در ماه مارس، مجموعه چالش‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شود و همچنین رویدادهای Mutated Infected در آوریل برگزار خواهد شد. در ماه مه مجموعه دیگری از چالش‌ها به بازی اضافه خواهد شد و همچنین اولین بسته‌ی الحاقی داستانی غیر رایگان نیز در ماه ژوئن عرضه می‌شود. این بسته‌ی الحاقی داستانی، یک بخش داستانی جدید، سلاح‌ها، رویداد‌ها و دشمنان تازه را به بازی اضافه می‌کند.

بسته‌های الحاقی رایگان و غیر رایگان بیشتری برای آینده برنامه‌ریزی شده است و سازندگان قصد پشتیبانی طولانی‌مدن از دایینگ لایت 2 را دارند. بنابراین طی ماه‌های آتی برای اطلاع از جدیدترین اخبار بازی با ما همراه باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده