// یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۹

حالت Co-Op بازی Halo Infinite تاخیر خورد

در دسترس قرار گرفتن قابلیت کوواپ در کمپین بازی Halo Infinite تأخیر خورده است و استودیو 343 Industries قصد دارد آن را دیرتر در حین فصل دو عرضه کند.

بنابر آخرین اخبار به نظر می‌رسد که در دسترس قرار گرفتن بخش کوواپ در کمپین بازی Halo Infinite به تعویق افتاده است و دیگر در شروع فصل ۲ در دسترس بازیکنان نخواهد بود. براساس گزارش استودیو 343 Industries، این استودیو در توسعه‌ی بخش کووآپ کمپین که به موازات توسعه‌ی فصل ۲ و همچنین کار روی قابلیت Forge اتفاق می‌افتد، پیشرفت زیادی داشته است.

بااین‌حال، این استودیو بیان کرده است که به زمان بیشتری برای ارائه یک تجربه مشترک چهار نفره کوواپ با کیفیت بالا و دارای تمامی ویژگی‌ها نیاز خواهد داشت. این تیم همچنین در حال کار روی تجربه بازی دو نفره با صفحه‌ی نمایش تقسیم شده روی همه کنسول‌های ایکس باکس، از کنسول ایکس باکس وان اصلی گرفته تا ایکس باکس سری ایکس | اس، و همچنین بخش‌های غیرخطی و باز کمپین است. این استودیو با چالش‌های بزرگی برای صفحه‌نمایش تقسیم شده روبه‌رو شده است که حل آن‌ها زمان زیادی از استودیو 343 Industries را به خود اختصاص داده است.

به همین دلیل، استودیو 343 Industries بیان کرده است که نمی‌تواند در شروع فصل دوم، کمپین به قابلیت کوواپ را عرضه کند. این استودیو همچنان در نظر دارد تا در طی فصل دوم در آینده، قابلیت کوواپ در کمپین بازی Halo Infinite را ارائه کند و تاریخ انتشار این قابلیت به همراه قابلیت صفحه‌ی نمایش تقسیم شده را به‌زودی به اشتراک خواهد گذاشت.

استودیو 343 Industries در مورد قابلیت Forge بازی Halo Infinite نیز بیان کرد که پیشرفت بزرگی حاصل شده است و در حال حاضر فورج را در دسترس گروه کوچکی از سازندگان انجمن قرار داده است. این استودیو برای مدت کوتاه مدت، به‌صورت خصوصی Forge را آزمایش خواهد کرد و در اواخر سال جاری میلادی نیز به‌صورت عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت. هدف آن‌ها این است که فورج را به همراه فصل سه عرضه کنند.

فصل دوم Halo Infinite با نام Lone Wolves در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه عرضه خواهد شد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده