نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۹

احتمال عرضه بازی Star Wars Eclipse در سال ۲۰۲۷

طبق اطلاعات ارائه‌شده توسط یک منبع داخلی، بازی Star Wars Eclipse استودیو کوانتیک دریم هنوز فاصله زیادی تا عرضه دارد. 

Star Wars Eclipse یکی از بازی‌هایی بود که در جریان مراسم گیم آواردز ۲۰۲۱ معرفی شد. این بازی توسط استودیو کوانتیک دریم ساخته می‌شود که آثاری چون Heavy Rain را از آن‌ها به‌خاطر داریم. اما با‌وجود معرفی شدن بازی، به‌نظر می‌رسد که تا زمان عرضه بازی Star Wars Eclipse هنوز مدت زیادی باقی مانده است. 

تام هندرسون، اینسایدر معروف، دلیل اصلی انتشار تریلر معرفی بازی را ایجاد انگیزه برای جذب نیروی کار جدید در استودیو کوانتیک دریم عنوان و اعلام کرده که استودیو چندان هم در رسیدن به این هدف موفق نبوده است. وی همچنین در ادامه اشاره کرده که به همین دلیل احتمالا برنامه قبلی استودیو برای انتشار بازی در سه یا چهار سال آینده به مشکل خواهد خورد و شاید در سال ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۸ شاهد Star Wars Eclipse باشیم. 

صفحه مربوط به جایگاه‌های شغلی در دسترس استودیو کوانتیک دریم، در حال حاضر ۶۷ جایگاه شغلی باز دارد که تاریخ ثبت شدن برخی از آن‌ها هم همین چند وقت اخیر را نشان می‌دهد؛ با این حال طبق بررسی‌های هندرسون، برخی از این جایگاه‌ها از مدت زیاد زیادی لیست شده‌اند و استودیو برای تازه‌تر نشان دادن آن‌ها، به شکل دستی اقدام به تغییر تاریخ‌شان کرده است. این مساله از این نظر حائز اهمیت است که پیش‌تر اخبار متعددی از مشکلات فضای کاری استودیو کوانتیک دریم منتشر شده بود و خالی ماندن جایگاه‌های شغلی استودیو برای مدت طولانی، نشان می‌دهد که افراد چندان تمایلی به حضور در این استودیو ندارند. 

به هر حال باید منتظر ماند و دید که اولا اطلاعات منتشر‌شده توسط هندرسون تا چه حد دقیق و درست هستند و بعد هم اینکه بازی Star Wars Eclipse چه زمانی آماده انتشار خواهد بود. نظرات خود را در این مورد با زومجی و کاربرانش به‌اشتراک بگذارید. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده