نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

معرفی محتویات الحاقی ماه مارس بازی Hitman 3

به‌تازگی استودیوی IO Interactive از محتویات الحاقی ماه مارس بازی Hitman 3 رونمایی کرد که براساس اطلاعات آن بازیکنان می‌توانند انتظار اضافه شدن هدف‌های جدید برای ترور کردن و تغییراتی در بخش قراردادهای آرکید را داشته باشند.

بازی Hitman 3 در ژانویه‌ی ۲۰۲۱ منتشر شد تا بازیکنان بار دیگر کنترل شخصیت محبوب مامور ۴۷ را به‌دست گرفته و در نقاط مختلف جهان به کشتن اهداف خود بپردازند. بااین‌حال استودیوی IO Interactive تاکنون با انتشار محتویات پس از عرضه شامل رویدادهای جدید و محتویات الحاقی همچنان به پشتیبانی از آخرین نسخه‌ی هیتمن ادامه می‌دهد.

در همین راستا استودیوی IO Interactive اخیرا از برنامه‌های خود برای بازی Hitman 3 در ماه مارس رونمایی کرد که براساس آن بازیکنان می‌توانند شاهد اضافه شدن قراردادهای ویژه و هدف‌های ترور منحصربه‌فردی باشند. به‌گفته‌ی IO Interactive، هم‌اکنون در هر نسخه از سه‌گانه‌ی هیتمن یک قرارداد آرکید گنجانده شده است که بازیکنان با کامل کردن هر سه مورد می‌توانند اسلحه‌ی تاکتیکال Sieger AR552 به‌دست آورند.

محتویات ماه مارس بازی Hitman 3

(برنامه‌ی انتشار محتویات جدید برای بازی Hitman 3 در ماه مارس)

در به‌روزرسانی ماه مارس تغییراتی در بخش قراردادهای آرکید شامل بازگشت بخش خلاصه‌ی توضیحات مأموریت، قرار دادن یک پیامد برای هر قرارداد و دگرگون‌سازی عوارض و پیامدهای سایر مأموریت‌ها ایجاد شده است. همچنین یک هدف Elusive جدید با نام The Collector از تاریخ ۱۱ مارس (۲۰ اسفند) به مدت ۱۰ روز در نقشه‌ی Dartmoor بازی Hitman 3 حضور خواهد داشت تا بازیکنان به ترور وی بپردازند.

علاوه‌بر این موارد، استودیوی IO Interactive قصد دارد بخش Featured Contracts و Elusive Target Arcade را برای بسته الحاقی Patient Zero نسخه‌ی سال ۲۰۱۶ هیتمن بازگرداند. با درنظرگرفتن تمامی این محتویات می‌توان دریافت که بازیکنان سه‌گانه‌ی هیتمن در ماه مارس میزبان محتویات بسیار هیجان‌انگیزی خواهند بود.

نظر شما درباره‌ی محتویات ماه مارس بازی Hitman 3 چیست؟ آیا تاکنون موفق به تجربه‌ی سری هیتمن شده‌اید؟ شما می‌توانید نظرات و تجربه‌های خود را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده