نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۲

عبور فروش بازی Sifu از یک میلیون نسخه

با اعلام استودیو Sloclap، بازی Sifu مرز فروش یک میلیون نسخه را رد کرده است. به همین مناسبت تریلری با محوریت نمره‌های بازی هم منتشر شده است. 

بازی Sifu چندی پیش برای پی سی و کنسول‌های پلی استیشن منتشر شد و حالا طبق خبری که استودیو Sloclap، سازنده بازی منتشر کرده، فروش این اثر از یک میلیون نسخه عبور کرده است. طبق اعلام سازندگان، در این مدت بازیکنان ۱۰ میلیون ساعت زمان را صرف تجربه سیفو کرده‌اند و ۴۵ درصد مخاطبین، موفق به عبور از مرحله دوم بازی شده‌اند. همچنین ۱۵۰ هزار نفر هم باس پایانی بازی را شکست داده‌اند. پیر تارنو، تهیه‌کننده اجرایی بازی، به‌مناسبت انتشار این آمار در توضیحی اعلام کرد:

«ما از استقبالی که گیمر‌ها و منتقدین از بازی کردند خوشحالیم. هدف ما خلق یک بازی با محوریت کونگ‌فو بود که ادای احترامی به فیلم‌های محبوب ما با محوریت این ورزش باشد. ما همینطور تشکر ویژه‌ای از مخاطبین بازی در کشور چین داریم؛ آمار‌ها نشان می‌دهند که سیفو در چین با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شده و از آنجایی که چین دومین بازار هدف بزرگ ما بعد از آمریکا به‌حساب می‌آید، عملکرد خوبش در این کشور بسیار خوشحال‌کننده است.»

در پایان هم سازندگان تریلری با محوریت واکنش منتقدین به سیفو و نمره‌های آن منتشر کرده‌اند که می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده