نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱

توقف موقت توسعه بازی Stalker 2: Heart of Chernobyl

استودیو اکراینی GSC Game World اعلام کرد که به دلیل وضعیت اخیر این کشور، روند توسعه بازی Stalker 2: Heart of Chernobyl فعلا متوقف شده است. 

تایید رسمی بازی Stalker 2: Heart of Chernobyl، خبر خوبی مخصوصا برای طرفداران نسخه‌های قبلی بود. با این حال به نظر می‌رسد که قرار نیست این بازی فرایند ساخت راحتی داشته باشد و پس از اینکه چندی پیش شاهد تاخیر خوردن آن بودیم، امروز هم استودیو GSC Game World از توقف موقت ساخت بازی خبر داده است. 

GSC Game World در کشور اکراین واقع شده که این روز‌ها مورد حمله روسیه قرار گرفته است و به همین دلیل هم استودیو اعلام کرده که به دلیل وضعیت جنگی موجود، فعلا توسعه بازی را متوقف کرده است. این استودیو با انتشار یک توییت، اعلام کرد که «در وضعیت فعلی،‌ دیگر سوال این نیست که گیم پلی جدید بازی کی منتشر می‌شود؛ بلکه این است که آیا حال اعضای استودیو خوب است؟» GSC Game World همچنین در ادامه اعلام کرد که هدف اصلی آن‌ها در حال حاضر تلاش برای زنده ماندن اعضا است. 

پیش از این قرار بود که بازی Stalker 2 در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۱ منتشر شود اما با توجه به خبر منتشر‌شده، به‌نظر می‌رسد که دیگر در تاریخ مذکور شاهد بازی نخواهیم بود و برای مشخص شدن وضعیت آن باید منتظر اتفاقات کشور اکران در روز‌های آینده باشیم. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده