نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۷

علاقه رابرت پتینسون به قصه و شخصیت‌های بازی Final Fantasy 7

رابرت پتینسون در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود از علاقه‌اش به‌ درام عاشقانه‌ و شخصیت‌های بازی Final Fantasy 7 صحبت کرده است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، رابرت پتینسون که با هنرنمایی در نقش بروس وین ملقب به بتمن در فیلم The Batman این روزها مشغول صحبت با رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف است، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با یک رسانه‌ی فرانسوی از علاقه‌ی خود به‌شخصیت‌ها و درام عاشقانه‌ی بازی Final Fantasy 7 صحبت کرده است. پتینسون ضمن تحسین مثلثی عاشقانه‌ که مابین شخصیت‌های کلاود، تیفا و آریس به‌وجود می‌آید خاطرنشان کرد که انتخاب مابین آریس و تیفا به‌عنوان یک مقصد رمانتیک برای کلاود واقعا چالش‌برانگیز است.

«آریس یک دختر واقعا مهربان است که با قدرت ویژه‌اش می‌تواند به‌ مردم جهان سلامتی ببخشد و دنیا را به‌ یک جای بهتر تبدیل کند و تیفا هم دختری زیبا و جذاب است که یک دزد به‌حساب می‌آید و در پایان، شما با خودتان می‌گویید که من نمی‌توانم انتخاب کنم! اینجا است که هر شخص متوجه معنی واقعی عشق می‌شود!».

رابرت پتینسون در نقش بروس وین در مراسم خاکسپاری در فیلم The Batman / بتمن

زوئی کرویتز، بازیگر نقش کت‌وومن در فیلم The Batman نیز در این مصاحبه حضور داشت و در واکنش به‌صحبت‌های پتینسون درباره‌ی سخت بودن انجام یک انتخاب مابین دو مقصد رمانتیک یک کاراکتر از میان دختری جذاب و دختری که می‌تواند سلامتی را به‌مردم جهان هدیه بدهد چنین گفت: «اوه واقعا این انتخاب‌ها وجود دارد؟ خدای من. مشکل دنیای الان واقعا همین است!».

بازی فاینال فانتزی 7 را می‌توان یکی از آثار فراموش‌نشدنی هنر هشتم دانست که به‌لطف تولید بازسازی تحسین‌برانگیزش دوباره توانست در میان جامعه‌ی بازیکنان و مخاطبان صنعت بازی، قصه‌ی به‌یاد ماندنی و مکانیزم‌های جذاب گیم‌پلی خود را مطرح کند. بخش دوم از بازسازی این اثر در اسکوئر انیکس درحال ساخته شدن است و احتمالا در سال جاری میلادی، اخباری جدید از روند تولید این اثر با گیمرها به‌اشتراک گذاشته شود.

نظر شما چیست؟ اگر شما جای کلاود بودید از میان آریس و تیفا کدام یک را انتخاب می‌کردید؟ دیدگاه خود پیرامون این موضوع و صحبت‌های پتینسون را برای زومجی بنویسید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده