// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۳

اولین رویداد حضوری توکیو گیم شو پس از سه سال

رویداد Tokyo Game Show 2022 در ژاپن بالاخره پس از سه سال به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

CESA، Nikkei و Dentsu، برگزار کنندگان رویداد Tokyo Game Show در سال ۲۰۲۲ روز دوشنبه اعلام کردند که این رویداد برای اولین‌بار پس از سه سال به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد. این رویداد به مدت چهار روز از پنجشنبه، ۲۴ شهریور تا یکشنبه، ۲۷ شهریور در محل همیشگی خود در Makuhari Messe در شهر چیبا برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان تجاری و عمومی می‌توانند در آن شرکت کنند.

تعداد محدودی بلیت مطابق با سیاست‌های دولت در مورد ویروس کرونا به‌صورت حضوری فروخته خواهد شد. بااین‌حال، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و کودکان کوچک‌ از حضور در رویداد توکیو گیم شو 2022 به‌دلیل نامشخص بودن وضعیت واکسیناسیون در بین جوانان محروم خواهند بود.

رویداد Tokyo Game Show دو سال گذشته فقط به‌صورت دیجیتالی برگزار شد و سال گذشته به برخی از روزنامه‌نگاران و افراد تأثیرگذاران داخلی اجازه داده شد که ازطریق دعوت‌نامه ویژه در یک بخش پشت درهای بسته شرکت کنند.

رویداد TGS در سال ۲۰۲۲ به‌صورت آنلاین نیز استریم خواهد شد و بیشتر برنامه‌ها قرار است به دو زبان ژاپنی و انگلیسی پخش شوند. به‌گفته برگزارکنندگان، موضوع رویداد TGS2022 «هیچ چیز بازی را متوقف نمی‌کند» است. در این بیانیه آمده است: «در طول این دو سال، رویدادهای سرگرم‌کننده مختلف از زندگی روزمره ما ناپدید شدند اما بازی‌ها همچنان روزهای ما را روشن نگه داشته‌‌اند. بازی‌ها در حال حاضر و برای همیشه به روشن کردن روزهای همه ادامه خواهند داد. موضوع امسال روی این موضوع متمرکز است.»

از زمانی‌که همه‌گیری کووید-۱۹ که تقریباً دو سال پیش شروع شد، ژاپن محدودیت‌های شدیدی را برای ورود افراد خارجی‌ اعمال کرده است و هنوز مشخص نیست که آیا این محدودیت‌ها به‌زودی برداشته می‌شوند یا خیر.

TGS آخرین نمایشگاه صنعت بازی است که اعلام شده است که به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد. GDC ماه آینده در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد و گیمزکام آلمان نیز اعلام کرده است که امیدوار است در اواخر امسال یک رویداد حضوری برگزار کند. بااین‌حال، نمایشگاه E3 تایید کرده است که برای سومین سال متوالی رویداد حضوری نخواهد داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده