// جمعه, ۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۱

موفقیت بسیار بزرگ الدن رینگ با رسیدن به ۷۶۴ هزار بازیکن همزمان در استیم

نسخه PC بازی Elden Ring توانست در استیم به ۷۶۴۸۳۵ بازیکن همزمان برسد که بدون شک موفقیتی لایق توجه به شمار می‌آید.

الدن رینگ که طرفدارهای پروپاقرص هیدتاکا میازاکی و استودیو بازی‌سازی ژاپنی فرام‌سافتور مدت‌ها برای تجربه‌ی آن روزشماری می‌کردند، از راه رسید و غوغا کرد. نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی بازی Elden Ring براساس آمار SteamDB در زمان نوشته شدن این خبر حدود ۷۰۰ هزار بازیکن همزمان در استیم دارد و در مقطعی توانست به ۷۶۴ هزار و ۸۳۵ بازیکن همزمان در این فروشگاه دیجیتالی شرکت Valve برسد.

پس اکنون می‌دانیم که تعداد بسیار زیادی از Tarnishedها مشغول حرکت در سرزمین‌های میانی سوار بر تورنت، دقت به توضیحات آیتم‌ها برای شناخت بیشتر دوران Erdtree یا قدرت گرفتن از Runeها به کمک ملینا هستند. این بازی جهان-باز بزرگ رکوردهای بازیکن‌های همزمان آثار قبلی استودیو FromSoftware را با خاک یکسان کرد. بازی Sekiro: Shadows Die Twice در نقطه‌ی اوج به ۱۲۵۳۱۵ بازیکن همزمان در استیم رسید و این رکورد برای بازی Dark Souls 3 برابر با ۱۲۹۹۷۵ بازیکن همزمان است.

تصویر هنری فوق العاده از بازی Elden Ring استودیو ژاپنی فرام سافتور

همچنین بازی Elden Ring روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم هم‌اکنون عرضه شده است. درحالی‌که استریم‌های بازی Elden Ring مطابق گزارش‌ها در توییچ بینندگان زیادی پیدا کردند، انتظار می‌رود که چند روز بعد شاهد اعلام آمار رسمی فروش افتتاحیه‌ی الدن رینگ از سوی شرکت بندای نامکو باشیم.

زومجی در بررسی بازی Elden Ring به قلم محمد صادق تواضعی، نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰ را تقدیم اثر جدید خالق دیمنز سولز و بلادبورن کرد. در خلاصه‌ی این بررسی می‌خوانیم: «الدن رینگ از نظر داستانی تجربه‌ای مشابه با سایر ساخته‌های فرام‌سافتور را ارائه‌ می‌دهد. اما از نظر گیم‌پلی یک پکیج کامل و تقریبا بی‌نقص است که به‌لطف مهارت‌ها، سلاح‌ها و جادوهای متفاوت، شیوه‌های متنوعی برای مبارزه دارد. بااینکه مینی باس‌های بازی می‌توانستند متنوع‌تر باشند، اما طراحی جهان بازی و باس‌های اصلی به بهترین شکل ممکن انجام شده است. الدن رینگ نزدیک به ۶۰ ساعت مخاطب خود را سرگرم می‌کند، اما جهان رمزآلود آن به‌گونه‌ای طراحی شده که برای فهمیدن تمامی راز و رمز آن باید بیش از این وقت بگذارید».


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده