نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۷

اضافه شدن کراس پلی در به‌روزرسانی جدید بازی Fall Guys

به‌گفته‌ی استودیوی مدیاتونیک، بازیکنان پس از دریافت به‌روز‌رسانی جدید بازی Fall Guys قادر خواهند بود از قابلیت کراس‌پلی استفاده کرده و با بازیکنان پلتفرم دیگر به رقابت بپردازند.

استودیوی مدیاتونیک اعلام کرد که به‌لطف استفاده از سرویس خدمات آنلاین اپیک گیمز توانسته‌‌اند قابلیت بازی بین پلتفرمی یا همان کراس‌پلی را در به‌روزرسانی جدید مربوط‌به فصل ششم بازی Fall Guys قرار دهند. درواقع بازیکنان پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن با دریافت این به‌روزرسانی می‌توانند بدون محدودیت با یکدیگر برای رسیدن به پیروزی به رقابت بپردازند.

استودیوی مدیاتونیک درباره‌ی قابلیت کراس‌پلی بازی Fall Guys گفت: «بازیکنان قبلا می‌توانستند در بخش Custom Shows از قابلیت کراس‌پلی در لابی‌ها استفاده کنند. حالا این قابلیت در تمامی حالت‌های بازی Fall Guys به‌صورت Squad و Duo در دسترس قرار دارد.

تا زمانی‌که شما و دوستانتان حساب اپیک گیمز خود را به حساب بازی Fall Guys متصل کرده باشید، می‌توانید از قابلیت دعوت از سایر بازیکنان استفاده کنید و با هم به تجربه‌ی بازی بپردازید. بااین‌حال اگر هنوز این کار را انجام نداده‌اید، جای نگرانی نیست. پس از شروع بازی، درخواستی برای انجام این کار برای شما نمایش داده خواهد شد».

اسکین‌های Tron برای بازی Fall Guys

علاوه‌براین موارد، در پست جدید استودیوی مدیاتونیک به انتشار بازی Fall Guys روی کنسول‌های نینتندو سوییچ و ایکس باکس نیز اشاره شده است: «می‌دانیم که طرفداران مشتاق شنیدن اخبار بیشتری در مورد نسخه‌های نینتندو سوییچ و ایکس باکس بازی Fall Guys هستند اما افسوس که این نسخه‌ها هنوز کاملا آماده نیستند. بااین‌حال ما در حال انجام مراحل نهایی توسعه هستیم و درکنار به‌روزرسانی‌های بعدی آن‌ها را منتشر خواهیم کرد. اکنون ما برای انتشار قابلیت کراس‌پلی روی پلتفرم‌های کنونی بازی Fall Guys بسیار هیجان‌زده هستیم».

به‌گفته‌ی مدیاتونیک به‌روزرسانی جدید بازی Fall Guys علاوه‌بر عرضه‌ی قابلیت کراس‌پلی، یک حالت جدید به نام Sweet Thieves را برای گیمرها در دسترس قرار خواهد داد. همچنین برخی مشکلات و باگ‌های بازی نیز با دریافت این به‌روزرسانی رفع خواهند شد. بازی Fall Guys هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نظرات خود را از تجربه‌ی این اثر با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده