نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۱

انتشار به‌روزرسانی ۱.۰۵ بازی Horizon Forbidden West

به‌روزرسانی بازی Horizon Forbidden West مشکلاتی نظیر وضوح بیش از اندازه‌ی تصاویر در حالت HDR و انیمیشن‌های عجیب چهره‌ی کاراکترها را رفع می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو گوریلا گیمز به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Horizon Forbidden West منتشر کرده است. آپدیت نسخه‌ی ۱.۰۵ این بازی اکشن نقش‌آفرینی اکنون برای دانلود در هر دو کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس است و بسیاری از مشکلات آن را رفع می‌کند. با اینکه هنوز ایرادهایی در بازی وجود دارد که سازندگان از آن اطلاع دارند، به‌روزرسانی تازه باید کمک شایانی به بهبود تجربه‌ی بازیکن‌ها بکند.

به‌روزرسانی نسخه‌ی ۱.۰۵ باعث رفع بسیاری از مشکلات و موارد غیرعادی بازی Horizon Forbidden West می‌شود. برای مثال، با این آپدیت مشکل وضوح بیش از اندازه‌ی تصاویر در حالت HDR برطرف شده است. یکی از مسائلی که بسیاری از بازیکن‌ها حین تجربه‌ی این بازی با آن مواجه شدند، انیمیشن‌های عجیب‌وغریب چهره‌ی شخصیت‌های غیرقابل بازی و الوی نظیر خیره‌شدن آن‌ها به جهت‌های متفاوت بود که با به‌روزرسانی اخیر حل شد. در این آپدیت به ایرادهایی نظیر گیرافتادن کاراکترها در بعضی از مکان‌ها، میزان پیشرفت و از کار افتادن ناگهانی بازی نیز رسیدگی شد.

شما می‌توانید یاداشت‌های همراه به‌روزرسانی ۱.۰۵ بازی Horizon Forbidden West را در منبع خبر مطالعه کنید. درحال‌حاضر می‌توان این بازی جهان-باز را درکنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 تجربه کرد. الوی، شخصیت اصلی بازی در این نسخه پا به غرب ممنوعه می‌گذارد تا جهان هورایزن را از بیماری عجیب‌وغریبی نجات دهد که گرفتارش شده است. مدتی قبل استودیو گوریلا گیمز اعلام کرد که امکان ارتقا رایگان نسخه‌ی پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 برای بازیکن‌ها وجود دارد.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده