// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۸

واکنش منتقدین به بازی Horizon Forbidden West

دقایقی پیش میانگین نمرات بازی Horizon Forbidden West منتشر شد و شاهد عملکرد فوق‌العاده‌ای از سوی جدیدترین انحصاری سونی هستیم.

گوریلا گیمز (Guerrilla Games) با ساخت بازی Horizon Zero Dawn توانست خود را به‌عنوان یکی از بهترین استودیوهای فرست-پارتی (اختصاصی) سونی معرفی کند. شاید آن نسخه از بعضی از جهات نظیر طراحی مأموریت‌های فرعی عملکرد مناسبی نداشت، اما از نظر بصری، طراحی دشمنان و سیستم مبارزات، تجربه بسیار خوبی را ارائه داد.

حال پس از گذشت پنج سال از عرضه‌ی زیرو داون، Horizon Forbidden West در تاریخ ۲۹ بهمن ماه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت؛ محصولی که باتوجه‌به نمایش‌های پخش‌شده، جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد و قرار است به‌خوبی از ویژگی‌های پلی استیشن 5 استفاده کند. داستان بازی هورایزن فوربیدن وست، دنباله‌ی هورایزن زیرو داون است؛ جایی‌که الوی رهبری گروهی از جنگ‌جویان را برعهده می‌گیرد تا به محلی ناشناخته به نام فوربیدن وست برود و منبع یک بیماری مرموزِ آسیب‌زننده به طبیعت را پیدا کند.

دقایقی پیش میانگین امتیازات بازی Horizon Forbidden West منتشر شد و شاهد عملکرد فوق‌العاده‌ای از سوی جدیدترین انحصاری سونی هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدها راجع به بازی هورایزن فوربیدن وست را در زومجی مطالعه کنید و دیدگاه‌های خود را هم با ما در میان بگذارید.

Horizon Forbidden West

  • سازنده: استودیو گوریلا
  • ناشر: بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی
  • سبک: اکشن ادونچر، جهان-باز و نقش‌آفرینی
  • پلتفرم: پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5

بازی Horizon Forbidden West

وی‌جی‌سی: ۱۰۰ از ۱۰۰

اگر می‌خواهید مشغول گشت‌وگذار در خرابه‌های به جا مانده از جامعه‌‌ای سقوط‌کرده شوید که در هر گوشه‌وکنار آن شاهد موجودات ماشینی قدرتمند هستیم، بازی Horizon Forbidden West برای شما فوق‌العاده است؛ موجودات ماشینی قدرتمندی که برای ازبین‌بردن آن‌ها نیاز به مهارت بالا دارید. هورایزن فوربیدن وست جهانی دارد که حتی ساعت‌ها پس از نمایش تیتراژ پایانی، باز هم ما می‌خواهیم به آن برگردیم.

گیم اینفورمر: ۹۳ از ۱۰۰

Horizon Forbidden West کاری می‌کند که گوریلا گیمز به سطحی جدید برسد. دستاوردهای هورایزن فوربیدن وست فراتر از بهتر بودن نسبت به بازی قبلی هستند. این بازی جدید، داستان‌گویی مجموعه‌ی هورایزن را به محیط‌های جذاب و فریبنده می‌برد که باتوجه‌به تلاشی که می‌‌کنید، به شما پاداش می‌دهند. در بیشتر اوقات، این بازی یک تجربه‌ی سرگرم‌کننده است که لحظات خارق‌العاده و مبارزات به یاد ماندنی، آن را تکمیل کرده‌اند.

گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰

Horizon Forbidden West یک دنباله‌ی بهینه‌شده، ارتقا یافته و مطمئن است که از انتظارات فراتر می‌رود؛ تا یک جهان باز با کاراکترهای متقاعدکننده، داستانی جذاب و صدالبته تعداد بیشتری از ربات‌های دایناسورمانند فوق‌العاده را به مخاطب ارائه کند.

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

یک ترکیب برنده از طراحی بسیار خوب موجودات مختلف و شخصیت‌ها، یک جهان باز زیبا و مبارزاتی که بازیکن را شیفته‌ی خود می‌کنند. بازی Horizon Forbidden West اثری بسیار لذت‌بخش و یک شوکیس خارق‌العاده برای به نمایش گذاشتن قدرت پلی استیشن 5 است.

پوش اسکوئر: ۹۰ از ۱۰۰

در کل، Horizon Forbidden West یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسخه‌ی قبل است. نقشه‌ی بازی تنوع زیادی دارد و پر از چشم‌اندازهای خیره‌کننده است. کاراکترها و دیالوگ‌های بین آن‌ها خیلی بهتر از بازی قبلی هستند و گیم‌پلی عالی Horizon Zero Dawn، در این بازی جدید با سلاح‌های جدید، مبارزات تن به تن بهتر و امکانات بیشتر بهبود یافته است. شاید داستان هورایزن فوربیدن وست دقیقا به اندازه‌ی بازی قبلی غافل‌گیر‌کننده نباشد، اما پیچش‌های هیجان‌انگیز مخصوص به خود را دارد. این یک بازی زیبا و اکشن نقش‌آفرینی بسیار سرگرم‌کننده است که محصولی کاملا مشابه با آن وجود ندارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده