نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۶

نارضایتی اسکوئر انیکس از فروش بازی Guardians of the Galaxy

اسکوئر انیکس در جریان گزارش مالی خود اعلام کرد که بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy از منظر تجاری نتوانست انتظارات این شرکت را برآورده کند.

در جریان آخرین اخبار بازی و طی جلسه‌ی بررسی علمکرد مالی Square Enix، شرکت ژاپنی از عدم رضایت خود نسبت‌به عملکرد تجاری بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy خبر داد. در گزارش اسکوئر انیکس چنین می‌خوانیم:

«با وجود بررسی‌های بسیار قوی و عملکرد فنی قابل‌توجه، بازی از منظر تجاری نتوانست در سطح انتظارات شرکت عمل کند. با این وجود، ابتکارهایی که از نوامبر ۲۰۲۱ برای تقویت فروش بازی‌ها به‌کار بسته‌ایم، پیشرفت میزان فروش آثار را در پی داشته‌اند و علاقه داریم تا این روال را ادامه بدهیم تا شاهد بهتر شدن عملکرد تجاری این اثر و صعودی شدن نمودار تجاری آن باشیم».

بهبود عملکرد تجاری بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy طی ماه‌های اخیر به‌لطف برپایی انواع حراج‌های مختلف در پلتفرم استیم، آمار و ارقام مبنی بر فروش این بازی را تقویت کرده‌ است. اسکوئر انیکس تلاش می‌کند تا در سال جاری میلادی بتواند فروش این بازی را به‌سطح انتظارات خود برساند. این دومین اقتباس از کامیک‌های مارول به‌دست اسکوئر انیکس است که از نظر مالی در سطح انتظارات شرکت ژاپنی عمل نمی‌کند. قبل از بازی نگهبانان کهکشان، بازی Marvel's Avengers نیز در رسیدن به‌اهداف تجاری اسکوئرانیکس ناکام بود. البته که آن بازی برعکس نگهبانان کهکشان، در بخش فنی هم پرمشکل ظاهر شد، حسابی سازندگان خود را به‌دردسر انداخت و نقدهای منفی و متوسط دریافت کرد.

کاراکترهای بازی Guardian's of the Galaxy

نگهبانان کهکشان که از ساخته‌های برتر سال ۲۰۲۱ به‌شمار می‌رود، در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹ را به‌دست آورد. در خلاصه‌ی بررسی بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy می‌خوانیم:

«Marvel’s Guardians of the Galaxy از دل شرکت و استودیویی بیرون آمده است که اخیرا کارنامه خوبی نداشتند. اما با درس گرفتن از قدیم، حال محصولی را ارائه کرده‌اند که می‌توان آن را یک بازی ابرقهرمانی و اکشن ماجراجویی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز دانست. داستان‌سرایی و شخصیت‌پردازی Marvel’s Guardians of the Galaxy به‌گونه‌ای است که حتی کاربرانی که به بازی‌های ابرقهرمانی علاقه‌ای ندارند، سرگرم خواهند شد.

این در حالی است که سیستم مبارزات بازی جذابیت و تنوع خوبی دارد و به‌واسطه‌ی مهارت‌های مختلف هم‌تیمی‌های‌تان، می‌توانید مدام شرایط مختلفی را در نبرد پیاده‌سازی کنید. بااین‌حال تیم سازنده می‌توانست از دشمنان متنوع‌تری برای محصول خود استفاده کند و ازطرفی، طراحی بهتری برای انیمیشن‌های ضربات تمام‌کننده داشته باشد».


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده