نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۳

اشاره شوهی یوشیدا به دو بازی منتشرنشده پلی استیشن

در جدیدترین اخبار بازی به‌تازگی شوهی یوشیدا، رئیس بخش حمایت از بازی‌های مستقل پلی استیشن به دو بازی در حال ساخت منتشرنشده برای کنسول‌‌های شرکت سونی اشاره کرد.

شوهی یوشیدا، یکی از اعضای کلیدی سونی در چند دهه‌ی اخیر و مدیر فعلی بخش حمایت از بازی‌های مستقل پلی استیشن به‌تازگی در حساب توییتر خود فهرستی از بازی‌هایی را با مخاطبان به اشتراک گذاشت که در حال تجربه‌ی آن‌ها است. در فهرست او نام‌های آشنایی مانند Horizon Forbidden West ،Sifu و Genshin Impact به چشم می‌خورند. اما نکته‌ی جالب این توییت‌ها، اشاره‌ی یوشیدا به تجربه‌ی دو بازی منتشرنشده است.

طبق توییت‌های یوشیدا، یکی از این بازی‌های عرضه‌نشده در سبک اکشن و پازل‌محور طبقه‌بندی می‌شود و اثر دوم درواقع یک بازی سولزلایک است. بااین‌حال رئیس سابق استودیوهای پلی استیشن در ادامه تایید کرد که این بازی سولزلایک، Elden Ring از استودیو فرام‌سافتور نبوده است.

اما نکته‌ی دیگر این توییت‌ها به هرمن هالست، رئیس فعلی استودیوهای پلی استیشن مربوط می‌شود که در پاسخ به فهرست منتشرشده توسط یوشیدا با عبارت «چه اشاره‌ای!» واکنش نشان داد. باتوجه‌به مدیریت بخش حمایت از بازی‌های مستقل توسط یوشیدا، می‌توان به احتمال ساخت این دو بازی توسط تیم‌های کوچک و مستقل تحت حمایت پلی استیشن اشاره کرد.

بدون شک خیلی‌ها به گمانه‌زنی در مورد این توییت شوهی یوشیدا می‌پردازند. اما برای دریافت اطلاعات رسمی باید منتظر انتشار اخبار بازی از سوی پلی استیشن بمانیم. نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این دو بازی چیست؟ نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده