// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۹

احتمال رونمایی از بازی Street Fighter 6 در روزهای آینده

شاید کپکام در حال آماده کردن خود برای رونمایی رسمی از بازی Street Fighter 6 پس از به پایان رسیدن شمارش معکوس باشد.

کپکام اخیرا یک وب‌سایت جدید راه‌اندازی کرده است که شمارش معکوس آن به تاریخ پس‌فردا یعنی ۲۱ فوریه (۲ اسفند) ختم می‌شود. کپکام احتمالا در روز مذکور می‌خواهد خبر مهمی را اعلام کند یا به رونمایی از یک بازی جدید بپردازد. درباره‌ی محصولی که کپکام قصد معرفی آن را دارد، می‌توان حدس‌هایی زد. اما مسابقات Capcom Pro Tour با محوریت بازی‌‌های فایتینگ فردا به اتمام می‌رسد و به نظر برخی از افراد، این اتفاق احتمال رونمایی از Street Fighter 6 را افزایش می‌دهد.

از سوی دیگر، جف گراب از وب‌‌سایت ونچربیت در جدیدترین اپیزود برنامه‌ی Grubbsnax گفته است که طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که کپکام در روز دوشنبه دست به معرفی استریت فایتر 6 بزند. انتظار می‌رفت که جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی استریت فایتر در سال ۲۰۲۱ به‌دست علاقه‌مندان برسد. اما پروسه‌ی ساخت بازی طول کشید. براساس گزارش‌ها یکی از مواردی که توسعه‌ی Street Fighter 6 را با چالش مواجه کرد این بود که یوشینوری اونو، کارگردان باتجربه‌ی سری استریت فایتر به‌دلیل انتقادهایی که به مسیر توسعه‌ی نسخه‌‌ی جدید وارد شده بود، از پروژه‌ی ساخت آن کنار گذاشته شد و پس از ۳۰ سال کپکام را ترک کرد.

طبق شایعات منتشرشده، Street Fighter 6 قرار است برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود. همچنین اگر مراحل ساخت استریت فایتر 6 پیشرفت خوبی کرده باشد، احتمال دارد که کپکام علاوه‌بر رونمایی اولیه از بازی، تاریخ دقیق یا بازه‌ی زمانی انتشار آن نیز اعلام کند. علاوه‌براین می‌دانیم که آخرین بسته‌ی الحاقی Street Fighter 5 چندوقت پیش منتشر شد و شخصیت Luke را به بازی اضافه کرد که به‌گفته‌ی سازندگان، یکی از «کاراکترهای مهم» در آینده‌ی سری استریت فایتر خواهد بود.

شما کاربران زومجی در پایان می‌توانید نظرات خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده