نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۷

عدم استفاده از NFT در بازی Final Fantasy XIV

با اعلام نائوکی یوشیدا، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی Final Fantasy XIV، این بازی در آینده میزبان NFT نخواهد بود.

در جریان یک رویداد زنده مرتبط با بازی Final Fantasy XIV، نائوکی یوشیدا، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی این اثر به بیان مطالبی در مورد عدم استفاده از NFT در بازی پرداخت. به‌گفته‌ی وی، بازی Final Fantasy XIV در آینده میزبان NFT نخواهد بود و طرفداران این اثر نیازی به نگرانی در این زمینه ندارند. بااین‌حال یوشیدا گفت که تمایل زیادی دارد در یک مصاحبه به موضوع استفاده از NFT در بازی‌های ویدئویی بپردازد.

او معتقد است که باتوجه‌به طراحی بازی Final Fantasy XIV، امکان استفاده از NFT در آن وجود ندارد اما این تکنولوژی تجاری جدید می‌تواند در صورتی که به‌صورت صحیح از آن استفاده شود، پتانسیل‌های تجاری زیادی از خود نشان دهد. به عقیده‌ی نائوکی یوشیدا، سازندگان باید برای استفاده از NFT، به طراحی بازی‌هایی متناسب و ویژه‌ی این کار بپردازند. درنهایت یوشیدا گفت که سازندگان بازی‌های ویدئویی باید سرگرم‌کننده بودن یک محصول را در اولویت خود قرار دهند و همیشه به آن متعهد باشند.

این گفته‌ی کارگردان بازی Final Fantasy XIV در بهبود تصور بازیکنان از نگرش شرکت اسکوئر انیکس نسبت به استفاده از NFTها در بازی‌های ویدیویی می‌تواند موثر باشد؛ چرا که مدتی قبل یوسوکه ماتسودا، رئیس اسکوئر انیکس در پیام تبریک سال نو میلادی به بیان دیدگاه‌های مثبت خود به استفاده از NFTها پرداخت که همین امر سبب نگرانی بازیکنان و ابراز انتقادات زیادی نسبت به سیاست‌های مالی احتمالی اسکوئر انیکس در آینده شد.

بازی Final Fantasy XIV هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس بازیکنان قرار دارد. شما می‌توانید نظرات خود در مورد تجربه‌ی Final Fantasy XIV و استفاده از NFT در بازی‌های ویدبویی را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده