// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۲

افزایش احتمال عرضه بازی Dead Island 2 تا قبل از فروردین ۱۴۰۲

براساس صحبت مدیرعامل شرکت بزرگ Embracer Group ممکن است بازی Dead Island 2 واقعا در حال طی کردن آخرین ماه‌های دوران ساخت خود باشد.

در هفته‌ی گذشته شایعاتی مبنی بر پیشرفت قابل‌توجه توسعه‌ی طولانی‌مدت دنباله بازی زامبی‌محور Dead Island 2 مطرح شدند. تام هندرسون، اینسایدر معروف گفته بود که شاید در سال جاری میلادی، این بازی از سوی شرکت Deep Silver هم دوباره معرفی شود و هم به‌دست بازیکن‌ها برسد. حالا مدیرعامل Embracer Group، شرکت صاحب تیم دیپ سیلور به همین موضوع اشاره کرده است.

طی بخشی از گزارش مالی Embracer Group و زمانی‌که نوبت پرسش‌و‌پاسخ رسید، میزبان برنامه درباره‌ی برخی از گمانه‌زنی‌های اخیر پیرامون بازی Dead Island 2 اظهارنظر کرد. او به‌صورت غیررسمی گفت که بازی لغو نشده است. وی انتظار دارد که Dead Island 2 نهایتا قبل از پایان سال مالی بعدی شرکت یعنی تا پیش از ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) عرضه شود.

مجری برنامه گفت: «به وضوح این بازی هنوز در حال توسعه است و من حداقل انتظار دارم در سال مالی آینده (از ابتدای آوریل ۲۰۲۲ تا پایان مارس ۲۰۲۳) منتشر شود. آیا انتظار من منطقی است؟ از یک بازی که حدودا ۱۰ سال در حال توسعه بوده، باید چه انتظاری داشته باشیم؟».

لارس وینگفورز، مدیرعامل Embracer به این سؤال پاسخ داد و گفت: «نمی‌توانم درباره Dead Island 2 صحبت کنم. زیرا از سوی ناشر معرفی نشده است. اما ما به‌تازگی در مورد یک بازی AAA معرفی‌نشده صحبت کردیم که شما فکر می‌کنید Dead Island 2 است. بنابراین برای من سخت است که بیشتر در مورد آن اظهارنظر کنم». او تایید کرد که در مورد سایر بازی‌های معرفی‌نشده‌ی تیم‌های شرکت Embracer هم هیجان زده است.

درحالی‌که صحبت مدیرعامل Embracer به شکل ۱۰۰ درصدی گزارش‌ها را تایید نمی‌کند، اما این تصور را به وجود آورد که شاید توسعه‌ی دشوار بازی Dead Island 2 پس از سال‌ها بالاخره به پایان رسیده است. این محصول در ابتدا به استودیو سازنده‌ی Spec Ops: The Line یعنی Yaegar واگذار شد تا پس از معرفی آن در سال ۲۰۱۴ توسعه یابد. سپس استودیو Sumo Digital وظیفه‌ی ساخت بازی را به عهده گرفت و پس از آن در سال ۲۰۱۹ مسئولیت تولید Dead Island 2 به Dambuster Studios سپرده شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده