نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶

اضافه شدن نژاد بربرها به بازی Baldur’s Gate 3 در آپدیت جدید

سازندگان بازی Baldur’s Gate 3 همزمان با افزودن نژاد بربرها ازطریق آپدیت جدید، اعلام کردند که این بازی در سال ۲۰۲۳ از فاز Early Access خارج می‌شود.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تیم Larian Studios با انتشار یک آپدیت ۳۰ گیگابایتی برای بازی Baldur’s Gate 3 حجم گسترده‌ای از تغییرات را در مکانیزم‌های مختلف این اثر اعمال کرده است. مواردی همچون اضافه شدن کلاس/نژاد بربرها (Barbarians)،‌ بهینه‌تر شدن سلاح‌ها، متعادل‌تر شدن کاوش در محیط و مخفی‌کاری، بهبود سینماتیک‌ها و رابط کاربری، متعادل‌تر شدن آیتم‌های جادویی و موارد بیشتر همگی از جمله بهبودهایی هستند که ازطریق آپدیت جدید در بازی اعمال می‌شود. سازندگان بازی ضمن انتشار آپدیت جدید، مشخص کردند که Baldur’s Gate 3 در سال ۲۰۲۳ از فاز Early Access خارج می‌شود.

بازی Baldur’s Gate 3 در پاییز سال ۲۰۲۰ و ازطریق دسترسی زودهنگام (Early Access) عرضه شد و حالا طبق اعلامیه‌ی سازندگان بازی، این اثر در سال آینده‌ی میلادی از این فاز خارج و به‌شکل رسمی، عرضه می‌شود. در توضیحات سازندگان بازی پیرامون آپدیت جدید و خروج از فاز Early Access چنین می‌خوانیم:

«پچ شماره هفت بازی Baldur’s Gate 3 اینجا است و ازطریق آن مواردی همچون کلاس/نژاد بربر، حرکت Goblin Tossing (متعادل‌تر شدن سلاح‌ها)، بهتر شدن حدود ۷۰۰ سینماتیک و یک تحول اساسی در رابط کاربری اتفاق می‌افتد. ما نظرات شما را دیدیم و خوشحالیم که می‌توانیم اعلام کنیم دم شخصیت Shadowheart حالا و به‌واسطه‌ی این آپدیت جدید، از قوانین فیزیک پیروی می‌کند.

موعد عرضه‌ی بازی، زمانی مشخص می‌شود که یک سطح خاص از کیفیت را بتوانیم در Baldur’s Gate 3 پیاده کنیم. طی سال‌های اخیر و ازطریق نسخه‌ی Early Access توانستیم قدم‌هایی پر شمار و مهم را به‌سمت آن سطح کیفی مطلوب، برداریم. می‌دانیم که تعداد زیادی از بازیکنان منتظر اعلام یک تاریخِ مشخص هستند. روز عرضه‌ی Baldur’s Gate 3 زمانی مشخص می‌شود که به‌سطح کیفی مد نظرمان بیشتر از همیشه نزدیک شده باشیم. اما در حال حاضر انتظار داریم که بازی در سال ۲۰۲۳ از فاز دسترسی زودهنگام خارج و به‌شکل رسمی عرضه شود».

نژاد بربرها در بازی Baldur's Gate 3

نژاد بربرها در دو گونه‌ی Berseker Barbarians و Wildheart Barbarians در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند که هر یک از این‌گونه‌ها، مشخصه‌های مبارزاتی خاص خود را دارد. بازی Baldur’s Gate 3 درحال حاضر به‌شکل Early Access برای کامپیوتر (ویندوز و مک) و Google Stadia عرضه شده است.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده