نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۳

حضور جان ویک در بازی Sifu با عرضه یک ماد جدید

سازندگان یک ماد جدید برای بازی Sifu با افزودن شخصیت جان ویک به سیفو، تجربه‌ای جالب و هیجان‌انگیز را برای علاقه‌مندان آماده کردند.

در جریان آخرین اخبار بازی و به‌لطف عرضه‌ی سیفو (Sifu) برای کامپیوتر با پشتیبانی از مادها، سازندگان ماد حالا شخصیت جان ویک را به‌این بازی آورده‌اند. جان ویک تنها کاراکتری نیست که پای او ازطریق ماد به دنیای سیفو باز می‌شود؛ چرا که شخصیت‌هایی مثل دردویل (Daredevil) و حتی نسخه‌ی ۱۲ ساله‌ی شخصیت اصلی بازی سیفو نیز برای نسخه‌ی پی سی این اثر در قالب ماد منتشر شده‌اند. این مادها توسط گروه THE BEYONDERS برای بازی سیفو ساخته شده‌ است و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۵ دلار به‌شکل ماهیانه از آثار این گروه استفاده کنند.

تجربه‌ی بازی سیفو در نقش جان ویک قطعا حس و حال خاص خود را دارد. شباهت انگیزه‌ی جان ویک و قهرمان داستان سیفو کنار مهارت‌های ویک در هنرهای رزمی که در قسمت سوم از سری فیلم‌های جان ویک نمایش داده شد، حضور این قاتل محبوب در بازی سیفو را توجیه می‌کند. کانال یوتیوب Dan Allen Gaming با تجربه‌ی مرحله‌ی Club بازی سیفو در نقش جان ویک، ماد مورد بحث را به خوبی نمایش می‌دهد. بازی سیفو را همین حالا می‌توانید روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی تجربه کنید.

سیفو در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹.۵ را به‌دست‌ آورد. در خلاصه‌ی بررسی بازی Sifu چنین می‌خوانیم:

«سیفو یک بازی مستقل و ۴۰ دلاری بسیار ارزشمند است؛ ساخته‌ای که از سخت‌ترین بازی‌های چند سال اخیر به‌شمار می‌رود و با گیم‌پلی لذیذ و به‌شدت مجازاتگر خود، همانقدر که تعداد زیادی از بازیکنان را شاکی و از خود متنفر می‌کند، همانقدر هم برای اشخاصی که بر تمامی چالش‌های آن غلبه می‌کنند، به‌یک اثر لذت‌بخش و به‌یاد ماندنی تبدیل می‌شود. اگر شما هم از عاشقان فیلم‌های رزمی هستید که همیشه آرزوی ساخت یک بازی با حال‌وهوای فیلم‌های بروس لی و جکی چان را در ذهن خود می‌پروراندید، بدانید که سیفو همان بازی رویاهایتان است. این را هم باید در نظر داشته باشید که اگر از بازی‌های پرچالش و مجازاتگر خوشتان نمی‌آید، بازی سیفو در عوض کردن نظرتان احتمالا ناتوان خواهد بود».


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده