// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۷

اضافه شدن سرورهای بیشتر به بازی Lost Ark در منطقه اروپا

استودیوی اسمایل‌گیت به‌دلیل محبوبیت فوق‌العاده‌ی بازی Lost Arc درمیان کاربران اروپایی، مجبور شده است سرورهایی جدیدی را در این منطقه راه‌اندازی کند.

آمازون بازی Lost Ark، محصول استودیوی Smilegate را چندروز پیش در تاریخ ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) برای پی سی و برای اروپا و آمریکا منتشر کرد و این بازی Free-to-Play به‌سرعت توانست تعداد زیادی بازیکن را در این مناطق به خود جذب کند. حالا به‌نظر می‌رسد که این محبوبیت برای بازی دردسرساز شده و سازندگان را مجبور کرده است برای اینکه بازیکنان وقت زیادی را در لابی‌های آنلاین و منتظر برای ورود به مچ‌ها نگذرانند، تعداد سرورهای آن را در منطقه‌ی اروپا افزایش دهند.

اسمایل‌گیت در این خصوص می‌گوید: «ساختار Lost Ark طوری است که تنها با افزایش سرورهای اروپایی می‌توان پذیرای تعداد بیشتری بازیکن بود و این نتیجه‌ی همکاری مشترک بین آمازون و اسمایل‌گیت است. مطمئن باشید تا زمانی‌که سرورهای جدید را در دسترس قرار ندهیم، تمام‌وقت کار می‌کنیم. البته ممکن است همچنان بازیکنان مجبور باشند مدت زیادی برای ورود به مچ‌ها منتظر بمانند و زمان می‌برد تا کاملا اطمینان حاصل کنیم که همه‌‌ی مشکلات برطرف شده‌اند و افرادی بیشتری می‌توانند به‌راحتی لاست آرک را تجربه کنند.»

مبارزه با هیولا در بازی Lost Ark

سازندگان اشاره می‌کنند که سرورهای اروپایی جدید Lost Ark از سرورهای فعلی این بازی MMORPG مستقر در اروپایی مرکزی جدا هستند. به همین دلیل بازیکنان سرورهای جدید اروپایی فعلا نمی‌توانند سرورهای خود را عوض و به سرورهای مناطق دیگر کوچ کنند. این موضوع شامل Royal Crystalها و Silverها هم می‌شود و فعلا نمی‌توان این آیتم‌ها را از سرورهای تازه‌‌ی اروپا به سرورهای سایر مناطق جغرافیایی منتقل کرد.

اسمایل‌گیت توضیح می‌دهد سرورهای جدید مناسب کسانی است که هنوز کاراکتر خود را نساخته‌اند یا مجبور نیستند حتما همیشه از سرور خاصی به بازی متصل شوند. آن‌ها به کاربران توصیه می‌کنند اگر قصد دارند بعدا سرور خود را تغییر دهند، بهتر است فعلا آیتم‌هایی مانند Founder’s Pack Redemption را که به اکانت شخص تعلق می‌گیرد، به‌دست نیاورند. چون همان‌طور که گفته شد، این آیتم‌ها هنوز قابل انتقال به سرورهای دیگر نیستند.

آمازون و اسمایل‌گیت همچنین اشاره کردند که قرار است به افرادی که Lost Ark را تا پیش از تاریخ ۲ مارس (۱۱ اسفند) ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت تهران تجربه می‌کنند، تعدادی آیتم رایگان به‌عنوان پاداش اهدا شود. آیتم‌های مذکور البته قابل معامله در بازی نیستند. لاست آرک برای اولین‌بار در اواخر سال ۲۰۱۹ منتشر شد و پیش از اینکه اخیرا درمیان کاربران غربی محبوب شود، توانسته بود میلیون‌ها بازیکن فعال را از کشورهایی چون کره‌جنوبی، روسیه و ژاپن به خود جذب کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Lost Ark چیست؟ تجربه‌ها و دیدگاه‌های خود را درباره‌ی این بازی با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده