// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۸

شایعه: رونمایی از ریمستر Goldeneye 007 در چند هفته آتی

شاید ریمستر بازی Goldeneye 007 چند هفته‌ی دیگر به شکل رسمی معرفی شود.

جف گراب در یکی از برنامه‌های رسانه Giant Bomb گفت که احتمالا به‌زودی از ریمستر Goldeneye 007 رونمایی خواهد شد. او در این‌باره گفت: «من فکر می‌کنم اول از همه، مایکروسافت از آن رونمایی خواهد کرد. فکر می‌کنم بازی احتمالا به‌زودی از راه خواهد رسید؛ طی چند هفته‌ی آتی».

GoldenEye 007 در سال ۱۹۹۷ به‌عنوان یک انحصاری روی کنسول Nintendo 64 در اختیار گیمرها قرار گرفت. استودیو Rare و نینتندو به ترتیب سازنده و ناشر این بازی جیمز باند به حساب می‌آیند. سپس در سال ۲۰۰۲ مایکروسافت موفق به خرید Rare شد.

در این بین نباید فراموش کرد که شرکت MGM بخشی قابل‌توجه از حقوق مجموعه‌ی جیمز باند و شخصیت محبوب و معروف مامور 007 را به‌صورت کامل کنترل می‌کند. به همین خاطر استودیو IO Interactive در همکاری با MGM مشغول ساخت بازی James Bond جدید خود شده است.

در نتیجه اکنون فقط در حالتی شاهد عرضه‌ی مجدد بازی GoldenEye 007 خواهیم بود که نینتندو، MGM و مایکروسافت به توافق کامل برای انتشار آن برسند. اصلا تصور می‌شود که اگر چالش‌های حقوقی به وجود آمده برای بازی باتوجه‌به نقش داشتن سه شرکت بزرگ در تصمیم‌گیری برای آن نبود، Goldeneye 007 مدت‌ها قبل برای پلتفرم‌های بیشتری منتشر می‌شد. مجموعه‌ی جیمز باند در سال ۲۰۲۲ تولد ۶۰سالگی خود را جشن می‌گیرد و شاید بالاخره در این سال میلادی، Goldeneye 007 با یک نسخه‌ی HD یا ریمستر به‌دست گیمرهای بیشتری برسد.

بازی Goldeneye 007 ریلود زومجی

طی ماه‌های اخیر، پیدا شدن اچیومنت‌های Goldeneye 007 در ایکس باکس لایو و خروج ناگهانی بازی از فهرست سیاه دولت آلمان کاری کردند که عده‌ای امیدوار به عرضه‌ی ریمستر آن باشند. این در حالی است که چند ماه قبل با انتشار اخبار بازی رسمی فهمیدیم که مایکروسافت در نسل ۷ مجبور به عدم عرضه‌ی ریمستر بازی Goldeneye 007 شده است؛ یک بازی آماده که گویا فقط باتوجه‌به مشکلات قانونی نتوانست به عرضه برسد. از همان سال قبل، عده‌ای روی ایکس باکس 360 هک‌شده یا به‌لطف استفاده از شبیه‌ساز روی کامپیوتر موفق به تجربه‌ی نسخه‌ی لورفته‌ی این ریمستر شدند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده