عرضه تنظیمات Accessibility و چند درجه سختی برای بازی Sifu در آینده
پیر تارنو، یکی از بنیانگذاران استودیوی بازیسازی SloClap در مصاحبهی جدید خود اعلام کرد که احتمالا گزینههای Accessibility (در دسترس بودن بیشتر بازی برای بازیکنان محترم دارای شرایط جسمی یا ذهنی خاص) بیشتری در آینده به Sifu افزوده میشوند. بازی Sifu به موفقیتهایی قابلتوجه برای یک بازی مستقل رسیده است. بااینحال برخی از بازیکنان و منتقدها به درجهی سختی مجازاتگر گیمپلی انتقاد داشتند. آنها میگفتند گاهی این میزان از چالشبرانگیزی برای برخی از افراد، خستهکننده میشود.
باتوجهبه توییت شخص مصاحبهکننده با این عضو ارشد استودیو SloClap، فهرستی از تنظیمات Accessibility کاربردی توسط اعضای SloClap در حال توسعه هستند تا درنهایت بازیکنان بیشتری بتوانند از تجربهی بازی تحسینشدهی Sifu لذت ببرند. باتوجهبه توضیحات او، حالت بصری کنتراست بالا برای کاربران کنسولهای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در آینده در دسترس قرار میگیرد. همچنین چند درجهی سختی با الهام از بازی Metroid Dread برای گیمپلی Sifu در حال توسعه هستند تا بازیکنان با تغییر برخی تنظیمات، لذتبخشترین تجربهی ممکن را داشته باشند.
بااینحال هنوز تیم SloClap بهصورت رسمی به بیان اطلاعات بیشتر در مورد تنظیمات Accessibility و درجههای سختی بیشتر بازی Sifu نپرداخته است. بازی Sifu هماکنون روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پلتفرم پی سی در دسترس افراد علاقهمند به بازیهای مبارزهای قرار دارد. شما میتوانید بررسی بازی Sifu این بازی را در سایت زومجی مشاهده کنید.
نظر شما در مورد درجههای سختی متنوع برای بازی Sifu چیست؟ آیا از افزایش توجه بازیسازها به Accessibility رضایت دارید؟
نظرات