نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۳

عبور فروش بازی مستقل Sifu از ۵۰۰ هزار نسخه در هفته اول انتشار

استودیو اسلوکلپ از فروش بیش از ۵۰۰ هزار نسخه از بازی Sifu تنها در نخستین هفته‌ی عرضه خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو SloClap از عملکرد تجاری خوب بازی Sifu در اولین هفته‌ی انتشار خبر داده است. سازندگان اخیرا با انتشار یک توئیت اعلام کردند که مجموع فروش این بازی اکشن Beat 'em up از ۵۰۰ هزار نسخه فراتر رفت. استودیو اسلوکلپ در این توئیت نوشت: «بسیار خرسندیم که بیش از نیم میلیون نفر از شما تاکنون در مسیر انتقام‌جویی خود قدم گذاشته‌اید. از طرف همه‌ی اعضای استودیو از شما سپاسگزارم».

بازی اکشن Beat 'em up سیفو یک داستان انتقام‌محور کلاسیک را روایت می‌کند و با مبارزات کونگ فوی منحصربه‌فرد و سیستم خاص افزایش سن پس از هر مرگ، توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است. استودیو اسلوکلپ اخیرا تأیید کرد که مشغول کار روی محتوای پس از عرضه‌ی بازی Sifu است که به‌شکل رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. با اینکه سازندگان توضیحات بیشتری از محتوای پس از عرضه ارائه نکردند، اما می‌توان انتظار راه‌یابی مراحل و باس فایت‌های بیشتری را در آینده به بازی داشت تا مهارت‌های گیمرها در زمینه‌ی مبارزات بیش‌ازپیش به چالش کشیده شود.

به‌تازگی متوجه شدیم که سازندگان قصد افزایش امکانات Accessibility (در دسترس بودن بیشتر بازی برای بازیکنان محترم دارای شرایط جسمی یا ذهنی خاص) بازی Sifu را هم دارند و حتی ظاهرا چند درجه‌ی سختی به گیم‌پلی این اثر مستقل اضافه خواهد شد. در نتیجه به نظر می‌رسد که انواع‌واقسام گیمرها می‌توانند از محتوای پس از عرضه‌ی بازی Sifu لذت ببرند.

مقاله‌ی مرتبط:

بازی Sifu درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی به‌واسطه‌ی ارزش تکرار بسیار بالا، تنوع خوب دشمنان، طراحی بسیار خوب محیط‌ها، مق و چالش بالای سیستم مبارزات، جلوه‌های دیداری و شنیداری هنرمندانه، هوش مصنوعی بالا و مجازات‌گر نیروهای دشمن، پیوستگی تحسین‌برانگیز میان گیم‌پلی و داستان‌سرایی و روایت یک داستان متفاوت و تامل‌برانگیز از مقوله انتقام توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰ را کسب کند. البته مسائلی نظیر استفاده نادرست و حداقلی از پتانسیل‌های بخش تمرین و بهینه نبودن حرکات دوربین باعث شدند که Sifu بدون ایراد نباشد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده