// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۸

تایید ساخت وارزون 2 و دنباله Modern Warfare با موتور بازی‌سازی جدید

شرکت اکتیویژن همان‌گونه که انتظار می‌رفت، خبر ساخت بازی Call of Duty: Warzone 2 و بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را تایید کرد.

استودیو Infinity Ward تایید کرد که بازی Call of Duty سال ۲۰۲۲ همان‌طور که تصور می‌شد، Modern Warfare 2 است. اعضای این تیم گفتند که همزمان روی خلق تجربه‌ی جدید وارزون هم کار می‌کنند. اینفینیتی وارد با اشاره به فروش ۳۰ میلیون نسخه‌ای بازی Modern Warfare سال ۲۰۱۹ گفت تیم سازنده هرگز شکی نداشت که برای سال ۲۰۲۲ سراغ ارائه‌ی بازی Modern Warfare 2 خواهد رفت.

در جدیدترین اخبار بازی فهمیدیم که هم بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 و هم وارزون 2 با یک موتور بازی‌سازی جدید ساخته می‌شوند. اینفینیتی وارد می‌گوید که سال‌ها مشغول کار روی این انجین بوده است و قصد بهتر کردن تجربه‌ی گیمرها در تمام پلتفرم‌ها را دارد. همچنین تایید شد که Modern Warfare 2 در پاییز از راه می‌رسد. سازندگان گفتند که بازی Call of Duty: Warzone جدید از صفر ساخته می‌شود.

استفاده از انجین جدید اجازه می‌دهد که این وارزون به خوبی کنار بازی‌های جدید Call of Duty کار کند. تیم سازنده باور دارد که بازی Warzone جدید قرار است سبک بتل رویال را به تکامل برساند. همچنین اینفینیتی وارد گفت که در وارزون 2 شاهد یک حالت سندباکس بسیار جاه‌طلبانه خواهیم بود. راستی همان‌طور که انتظار می‌رفت، استودیو Raven Software هم در ساخت وارزون 2 نقش دارد. البته تیم سازنده اصلا نگفت که بازی Call of Duty: Warzone 2 در چه تاریخی عرضه می‌شود. اما انتظار می‌رود که این اتفاق قبل از عرضه‌ی بازی Call of Duty اصلی سال ۲۰۲۳ رخ بدهد.


منبع Charlie INTEL
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده