نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۳

احتمال عرضه بازی Dead Island 2 در سال ۲۰۲۲

تام هندرسون، خبرنگار معتبر صنعت بازی اعلام کرد که بازی Dead Island 2 احتمالا در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تام هندرسون که یکی از خبرنگاران معتبر صنعت بازی به‌حساب می‌آید طی یکی از ویدیوهای جدید خود اعلام کرد که بازی Dead Island 2 نه‌تنها کنسل نشده است، بلکه احتمالا در سال جاری میلادی دوباره معرفی می‌شود. حتی ظاهرا در سه‌ماهه‌ی پایانی ۲۰۲۲ شاهد عرضه‌ی بازی Dead Island 2 خواهیم بود.

بازی Dead Island 2 در سال ۲۰۱۴ میلادی رسما معرفی شد. مواردی همچون تغییر تیم سازنده و گرفتار شدن پروژه در جهنم توسعه‌، کاری کردند تا عرضه‌ی بازی چندین و چند بار تأخیر بخورد. حالا براساس صحبت‌های تام هندرسون، به‌نظر شرایط فرق کرده است و گویا بالاخره این بازی از دل خاکسترهای جهنم توسعه بیرون می‌آید؛ تا در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

هندرسون در صحبت‌های خود اعلام می‌کند که اکنون دیگر مراحل تولید بازی در Dambuster Studios به‌خوبی درحال طی شدن است و اگر همین روند تا اتمام پروژه دنبال ادامه داشته باشد، احتمالا در سال ۲۰۲۲ شاهد رونمایی مجدد و عرضه‌ی Dead Island 2 خواهیم بود. این خبرنگار مطرح و معتبر صنعت گیم خاطرنشان کرد که اگر شرایط توسعه‌ی بازی با مشکلاتی روبه‌رو شود، احتمال منتقل شدن زمان عرضه‌ی بازی به سال ۲۰۲۳ وجود دارد.

هندرسون همچنین اطلاعاتی از داستان بازی را نیز منتشر کرد. او گفت که در جریان قصه‌ی Dead Island 2 بازیکنان در شهر لس آنجلس سقوط می‌کنند؛ شهری که درگیر شیوع یک ویروس مرگبار و خیزش زامبی‌ها شده است و دراین‌میان، بازیکن باید برای زنده ماندن بجنگد. هندرسون ادعا می‌کند که بازی دد آیلند 2 برای عرضه روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی برنامه‌ریزی شده است. با توجه‌به سابقه‌ی عجیب این بازی در تغییر تیم‌های توسعه و رخ دادن اتفاقات ناگهانی در جریان ساخت، فعلا بهتر است این اطلاعات را به‌عنوان یک‌سری گمانه‌زنی یا شایعه در نظر داشته باشیم و تا رسمی شدن آن‌ها صبر کنیم.

نظر شما چیست؟ آیا بالاخره بازی Dead Island 2 به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد؟ دیدگاه خود را با زومجی به‌اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده