نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۱

تمایل کارگردان Days Gone به ساخت بازی فرعی Uncharted با محوریت سالی

به‌تازگی جف راس، کارگردان بازی Days Gone از تمایل خود به توسعه‌ی یک نسخه‌ی فرعی از سری آنچارتد با محوریت ماجراجویی‌های شخصیت ویکتور سالیوان جوان گفت.

درحالی‌که بخش زیادی از محبوبیت سری Uncharted به خاطر ماجراجویی‌ها و شخصیت‌پردازی فوق‌العاده‌ی نیتن دریک به‌دست آمده، اما طرفداران این سری همیشه به شخصیت ویکتور سالیوان نیز علاقه‌ی زیادی داشته‌اند. در همین راستا اخیرا جف راس، یکی از اعضای سابق استودیوی بند شرکت سونی و کارگردان بازی Days Gone که در توسعه‌ی نسخه‌ی Uncharted: Golden Abyss نیز نقش داشته است، به تمایل خود جهت ساخت یک نسخه‌ی فرعی از آنچارتد با محوریت ماجراجویی‌های شخصیت سالیوان (ملقب به سالی) در دوران جوانی اشاره کرد.

جف راس در جریان یک پادکست به بیان دیدگاه خود در مورد این بازی فرعی پرداخت. به‌گفته‌ی راس، این نسخه‌ی فرعی می‌توانست در دنیایی منحصر‌به‌فرد از دهه‌ی ۱۹۷۰، ماجراهای زندگی سالیوان در سن ۲۵ سالگی را روایت کند. وی در ادامه افزود: «ماجرای ویکتور سالیوان ۲۵ساله می‌توانست در دنیایی منحصر‌به‌فرد مربوط‌به سال ۱۹۷۶ دنبال شود. او به دلایلی از نیروی دریایی خارج شد. من این شخصیت را مثل جوانی می‌دیدم که تمایل دارد به‌جای سرباز نظامی بودن، راهش را در این دنیا پیدا کند».

همچنین راس اعلام کرد که در نظر او، شخصیت سالیوان جوان می‌توانست به مانند شان کانری در سری جیمز باند بدرخشد و یاد او را تداعی کند. پروژه‌ی جف راس هرگز به محقق شدن نزدیک نبود. او پس از لغو ساخت نسخه‌ی دوم بازی Days Gone، موفق به دریافت چراغ سبز برای پروژه‌های پیشنهادی خود نشد.

نظر شما در مورد توسعه‌ی یک نسخه‌ی فرعی آنچارتد با محوریت داستان سالیوان جوان چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده