نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۳

عملکرد عالی بازی Horizon Forbidden West روی PS4 عادی

استودیو گوریلا یک تریلر از گیم‌پلی نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی Horizon Forbidden West را پخش کرد که عملکرد خوب آن روی این کنسول ۹ ساله را نشان می‌دهد.

تریلرهای زیادی از گیم‌پلی نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Horizon Forbidden West پخش شده است و طرفدارها برای تجربه‌ی آن سر از پا نمی‌شناسند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو گوریلا گیمز تریلر دیگری را در آستانه‌ی عرضه‌ی این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز به اشتراک گذاشته است تا عملکرد نسخه‌ی نسل ۸ آن را به نمایش بگذارد. چند هفته پیش یک تریلر برای نمایش نحوه‌ی اجرای بازی هورایزن فوربیدن وست در کنسول پلی استیشن 4 پرو پخش شد و حالا زمان آن فرا رسیده است تا ببینیم که این بازی در کنسول پلی استیشن 4 پایه چگونه به نظر می‌رسد؛ دستگاهی که حدود ۹ سال از تولد آن می‌گذرد.

در این تریلر خبری از درگیری‌های پر زد و خورد نیست. ما عبور الوی از محیط‌های پر زرق و برق بازی و برخورد تصادفی این کاراکتر با یک Shrine یا زیارتگاه را می‌بینیم. این ویدیو ۲۲ ثانیه از گیم‌پلی بازی را به نمایش در می‌آورد و دنیای سرسبز و پررنگ و لعاب آن را به تصویر می‌کشد. با اینکه نگرانی‌هایی در رابطه با عدم نمایش مبارزات شلوغ وجود دارد، اما ظاهرا می‌توان از اجرای مناسب بازی روی سخت‌افزارهای قدیمی مطمئن بود. عرضه‌ی Horizon Forbidden West برای کنسول پلی استیشن 4 عادی و اجرای بازی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی آن احتمالا به خودی خود دستاورد شگرفی است.

دانلود از آپارات

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. مدتی قبل این بازی نقش‌آفرینی رده‌بندی سنی T را دریافت کرد که مشابه نسخه‌ی اول یعنی بازی Horizon Zero Dawn است. کاربران پلی استیشن 5 باید حدودا ۸۰ گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی کنسول را برای تجربه‌ی بازی آماده کنند. بازی هورایزن فوربیدن وست بیش از ۴۰ گونه موجود ماشینی خواهد داشت که بازیکن‌ها در طول ماجراجویی‌های خود با آن‌ها مواجه می‌شوند.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده