نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۳

عبور فروش بازی Nioh 2 از ۲.۵ میلیون نسخه

به‌تازگی شرکت کوئی تکمو اعلام کرد مجموع فروش بازی اکشن نقش‌آفرینی Nioh 2 از مرز ۲.۵ میلیون نسخه فروش فراتر رفته است.

با اینکه حدود دو سال از انتشار بازی Nioh 2، جدیدترین ساخته استودیوی تیم نینجا می‌گذرد اما این اثر هاردکور هنوز هم در زمینه‌ی فروش عملکرد قابل قبولی دارد. به‌تازگی شرکت کوئی تکمو، ناشر بازی Nioh 2، میزان فروش فیزیکی و دیجیتالی آن در سراسر جهان را بیش از ۲.۵ میلیون نسخه اعلام کرد.

باتوجه‌به آمار فروش بازی‌های کوئی تکمو تا ماه آوریل سال ۲۰۲۱، می‌توان متوجه شد که بازی Nioh 2 در مدت کمتر از یک سال بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته است. استودیوی تیم نینجا پس از انتشار بازی Nioh 2 با عرضه‌ی محتویات اضافی شامل به‌روزرسان‌های رایگان و سه بسته الحاقی پولی، پشتیبانی خوبی از آن کرد که در افزایش فروش آن نیز تاثیر مستقیمی داشته است.

داستان بازی Nioh 2 دنباله‌ی نسخه‌ی اول را روایت می‌کند؛ جایی که Hide، پروتاگونیست بازی یک نیمه یوکای بوده و باید در مناطق مختلف از دوره‌ی سنگوکوی ژاپن به مبارزه با یوکای‌های دیگر بپردازد. همچنین شخصیت اصلی در مسیر خود بارها با کاشین کوجی به‌عنوان آنتاگونیست بازی برخورد می‌کند.

بازی اکشن و نقش‌آفرینی Nioh 2 هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. نظرات خود را در مورد میزان فروش Nioh 2 با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده