نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۰

مشخص شدن درجه سنی بازی Forspoken

سازمان ESRB رده‌بندی سنی بازی نقش‌آفرینی Forspoken را اعلام کرد که مطابق آن می‌توان انتظار مبارزاتی خشن را در این بازی داشت.

بازی اکشن نقش‌آفرینی و جهان باز Forspoken توسط استودیوی لومینوس پروداکشنز مراحل توسعه‌ی خود را طی می‌کند و اسکوئر انیکس وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده دارد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی سازمان ESRB رده‌بندی سنی M را برای بازی Forspoken اعلام کرده است و آن را برای تجربه‌ی افراد بالای ۱۷ سال مناسب می‌داند.

در توضیحات سازمان ESRB در مورد رده‌بندی سنی Forspoken به صحنه‌هایی با خشونت شدید و گفتگوهای تند بین شخصیت‌ها اشاره شده است. همچنین برخی موارد دیگر مثل تلاش یک شخصیت برای پریدن از ارتفاع، کشته شدن مردم عادی توسط هیولاها و استفاده‌ی شخصیت‌ها از تفنگ برای تهدید دیگران در بازی Forspoken دیگر مواردی هستند که به‌عنوان عوامل خشونت‌آمیز توسط ESRB معرفی شده‌اند.

البته باتوجه‌به نمایش‌هایی که لومینوس پروداکشنز از بازی Forspoken داشته است، به‌نظر می‌رسد استفاده از تفنگ مربوط‌به حضور شخصیت اصلی در دنیای واقعی و قبل از ورود او به سرزمین خیالی Athia باشد. بازی Forspoken قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۲ (۳ خرداد ۱۴۰۱) روی کنسول پلی استیشن 5 و پلتفرم پی سی منتشر شود.

نظر شما در مورد بازی Forspoken و رده‌بندی سنی آن چیست؟ نظرات خود را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده