// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۲

همکاری مارک سرنی و جید ریموند در ساخت بازی استودیو Haven

اطلاعات رسمی جدید راجع به بازی استودیو Haven در اختیار طرفدارها قرار گرفتند؛ اثری که در همکاری با سونی ساخته می‌شود و می‌خواهد با کمک مارک سرنی به خوبی از قدرت PS5 استفاده کند.

بازی استودیو Haven که با همکاری Sony XDev ساخته می‌شود، روی پلی استیشن 5 و پلتفرم PC تقدیم گیمرها خواهد شد. جید ریموند به‌عنوان بازی‌ساز اصلی و رئیس این استودیو چند ماه قبل گفت که می‌خواهد یک بازی با گرافیک بسیار بالا را تولید کند و با پروژه‌ی جاه‌طلبانه‌ی استودیو Haven، بهره‌برداری حداکثری از قدرت کنسول PS5 داشته باشد. حالا براساس جدیدترین اخبار بازی می‌دانیم که تیم سازنده قصد کمک گرفتن از مارک سرنی، معمار ارشد پلی استیشن 5 در این مسیر را دارد.

براساس توضیحات جدید، دیگر واضح به نظر می‌رسد که این اثر یکی از همان «۱۰ بازی لایو سرویس سونی تا سال ۲۰۲۶» به شمار می‌آید. استودیو Haven حالا تعداد اعضای خود را نسبت به چند ماه قبل، سه برابر کرده است. زیرا برخی از اعضای ارشد سابق یوبیسافت که سابقه‌ی کار روی آثاری همچون اولین قسمت‌های سری بازی Assassin's Creed را دارند، اکنون در Haven دوباره به جید ریموند پیوسته‌اند.

Haven فعلا تمرکز خود را روی یک بازی گذاشته است؛ اثری که به‌طور مداوم محتوا دریافت خواهد کرد و بزرگ‌تر خواهد شد تا محیط آنلاین مهیاشده برای بازیکن را به تکامل برساند. مدتی قبل مشخص شد که کوری می، نویسنده‌ی بازی Assassin's Creed 2 روی بازی استودیو Haven کار می‌کند.

استودیو Deviation Games و استودیو Firewalk تیم‌های دیگری هستند که مثل Haven در همکاری با Sony XDev به ساخت بازی می‌پردازند. ناشر آثار این تیم‌ها خود بخش سرگرمی‌های تعاملی پلی استیشن خواهد بود و بازی‌های مورد بحث تحت برند PS Studios عرضه خواهند شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده